Marketing v přechodu na tržní ekonomiku diplomová práce

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Pavlicová Hana (Dissertant)
Other Authors: Nesrsta, Zdeněk (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 1990
Subjects:
Physical Description: 99 listů, [9] listů obr. příl. : il. ; 30 cm + 1 příloha

Cover

LEADER 01861ntm a22004577a 4500
001 63236
003 CZ ZlUTB
005 20240830155344.0
007 ta
008 120227s1990 xr d f 000 0 cze d
040 |a ZLD002  |b cze 
072 7 |a 658  |x Řízení a správa podniku  |2 Konspekt  |9 4 
080 |a 658.8:005  |2 MRF 
080 |a 659.1  |2 MRF 
080 |a 658.8:005.52  |2 MRF 
080 |a 338.242  |2 MRF 
080 |a (043)378.2  |2 MRF 
100 1 |a Pavlicová Hana  |4 dis 
245 1 0 |a Marketing v přechodu na tržní ekonomiku  |h [rukopis] :  |b diplomová práce /  |c Hana Pavlicová ; [vedoucí diplomové práce Zdeněk Nesrsta] 
260 |c 1990 
300 |a 99 listů, [9] listů obr. příl. :  |b il. ;  |c 30 cm +  |e 1 příloha 
500 |a Studijní obor: Ekonomika a řízení spotřebního průmyslu 
502 |a Diplomové práce--Vysoké učení technické v Brně, Fakulta technologická ve Zlíně, 1990 
504 |a Obsahuje bibliografii 
650 0 7 |a marketingový management  |7 ph115229  |2 czenas 
650 0 7 |a reklama a propagace  |7 ph116035  |2 czenas 
650 0 7 |a marketingový výzkum  |7 ph115230  |2 czenas 
650 0 7 |a tržní ekonomika  |7 ph126777  |2 czenas 
650 0 9 |a marketing management  |2 eczenas 
650 0 9 |a advertising  |2 eczenas 
650 0 9 |a marketing research  |2 eczenas 
650 0 9 |a market economy  |2 eczenas 
655 7 |a diplomové práce  |7 fd132022  |2 czenas 
655 9 |a master's theses  |2 eczenas 
700 1 |a Nesrsta, Zdeněk  |4 ths 
710 2 |a Vysoké učení technické v Brně.  |b Technologická fakulta ve Zlíně  |7 kn20010709431  |4 dgg 
910 |a ZLD002 
992 |a BK  |c vs 
999 |c 63236  |d 63236 
993 |x NEPOSILAT  |y VSKP 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 D1990PAVLICOVÁH  |7 0  |8 MANUS  |9 115076  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 001  |d 2012-02-27  |h + 1 příloha  |o D1990/PAVLICOVÁ,H.  |p 420010025371  |r 2019-08-26  |v 100.00  |w 2019-08-26  |x N:povinný výttisk;  |y 12