Grafický design : designové myšlení

Kniha nastiňuje principy, v nichž spočívá designové myšlení.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Authors: Ambrose, Gavin, 1973- (Author), Harris, Paul, 1971- (Author)
Other Authors: Magera, Ivo, 1968- (Translator)
Format: Book
Language: Czech
Published: Brno : Computer Press, 2011
Edition: Vyd. 1.
Series: Základy designu
Subjects:
ISBN: 9788025132456
Physical Description: 192 s. : il. (převážně barev.) ; 23 cm

Cover

Table of contents

Description
Summary: Kniha nastiňuje principy, v nichž spočívá designové myšlení.
Kniha odhaluje metody a myšlenkové pochody používané úspěšnými světovými designéry a reklamními studii v různých stadiích skutečných zakázek - reklamní tiskoviny, firemní brožury, webové stránky, loga, obaly ap. Poslouží jako inspirace.
Item Description: Přeloženo z angličtiny
Terminologický slovník
Bibliography: Obsahuje bibliografické odkazy
ISBN: 9788025132456