Jak zákazník vnímá značku : nahlédněte s pomocí neurovědy do hlav spotřebitelů

Monografie zkoumá spotřebitelské chování lidí a způsoby jejich rozhodování o značkách na základě využití neurovědy

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Du Plessis, Erik (Author)
Other Authors: Fadrný, Jiří (Translator)
Format: Book
Language: Czech
Published: Brno : Computer Press, 2011
Edition: Vyd. 1.
Subjects:
ISBN: 9788025135297
Physical Description: 256 s. : il. 23 cm

Cover

Table of contents

LEADER 02604cam a2200601 a 4500
001 62137
003 CZ ZlUTB
005 20190826003520.0
007 ta
008 111130s2011 xr a e f 001 0 cze
015 |a cnb002255253 
020 |a 9788025135297  |q (brož.) 
035 |a (OCoLC)776507164 
040 |a ABA001  |b cze  |d OLA001  |d ZLD002 
041 1 |a cze  |h eng 
072 7 |a 658  |x Řízení a správa podniku  |2 Konspekt  |9 4 
080 |a 658.8:159.91  |2 MRF 
080 |a 366.1  |2 MRF 
080 |a 658.626  |2 MRF 
080 |a 658.8  |2 MRF 
080 |a 159.98:659.1  |2 MRF 
080 |a 159.9  |2 MRF 
080 |a (0.062)  |2 MRF 
100 1 |a Du Plessis, Erik  |7 xx0059730  |4 aut 
245 1 0 |a Jak zákazník vnímá značku :  |b nahlédněte s pomocí neurovědy do hlav spotřebitelů /  |c Erik du Plessis ; [překlad Jiří Fadrný] 
250 |a Vyd. 1. 
260 |a Brno :  |b Computer Press,  |c 2011 
300 |a 256 s. :  |b il.  |c 23 cm 
500 |a Přeloženo z angličtiny 
504 |a Obsahuje bibliografii a rejstřík 
520 9 |a Monografie zkoumá spotřebitelské chování lidí a způsoby jejich rozhodování o značkách na základě využití neurovědy 
650 0 7 |a neuromarketing  |7 ph616003  |2 czenas 
650 0 7 |a spotřebitelské chování  |7 ph125966  |2 czenas 
650 0 7 |a obchodní značky  |7 ph166532  |2 czenas 
650 0 7 |a marketing  |7 ph115227  |x psychologické aspekty  |2 czenas 
650 0 7 |a psychologie reklamy  |7 ph158335  |2 czenas 
650 0 9 |a neuromarketing  |2 eczenas 
650 0 9 |a consumer behavior  |2 eczenas 
650 0 9 |a brand name products  |2 eczenas 
650 0 9 |a marketing  |x psychological aspects  |2 eczenas 
650 0 9 |a psychology of advertising  |2 eczenas 
655 7 |a populárně-naučné publikace  |7 fd131864  |2 czenas 
655 9 |a popular works  |2 eczenas 
700 1 |a Fadrný, Jiří  |7 xx0069799  |4 trl 
765 0 |t Branded mind  |9 Česky 
910 |a ZLD002 
928 1 |a Computer Press 
992 |a BK  |b SK  |d 35 
993 |a 201112  |b 18 
999 |c 62137  |d 62137 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 339138DU_PLESSISE  |7 0  |8 BOOK  |9 113405  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 005  |d 2011-12-16  |l 6  |m 1  |o 339.138/DU PLESSIS,E.  |p 420010142149  |r 2021-03-29  |s 2021-03-16  |v 399.00  |w 2019-08-26  |x N:nákup;  |y 01 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 339138DU_PLESSISE  |7 0  |8 BOOK  |9 113406  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 006  |d 2011-12-16  |l 50  |m 11  |o 339.138/DU PLESSIS,E.  |p 420010142150  |q 2024-05-03  |r 2024-01-22  |s 2024-01-22  |v 399.00  |w 2019-08-26  |x N:nákup;  |y 04 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 339138DU_PLESSISE  |7 0  |8 BOOK  |9 113407  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 010  |d 2013-05-21  |l 2  |m 2  |o 339.138/DU PLESSIS,E.  |p 420010148968  |q 2028-12-21  |r 2019-11-20  |s 2019-11-20  |v 399.00  |w 2019-08-26  |x N:nákup;  |y 08