Československá rozhlasová propagace v letech 1923-1991, jako významný nástroj ovlivňování spotřebitelského chování = Radio promotion in Czechoslovakia in years 1923-1991, as the significant tool for influencing customer's behaviour : teze disertační práce

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Podlešák, Petr, 1979- (Dissertant)
Corporate Author: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Other Authors: Pavlů, Dušan, 1948- (Thesis advisor)
Format: Book
Language: Czech
Published: Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2011
Series: Teze disertační práce = Doctoral thesis summary
Subjects:
ISBN: 9788074540578
Physical Description: 44 s. : il. ; 21 cm

Cover

Table of contents

LEADER 02572cam a2200589 a 4500
001 61526
003 CZ ZlUTB
005 20190826003403.0
007 ta
008 110919s2011 xr a f m 000 0 cze
015 |a cnb002225893 
020 |a 9788074540578  |q (brož.) 
040 |a BOA001  |b cze  |d ZLD002 
041 0 |a cze  |b eng 
043 |a e-cs--- 
045 |a x2x9 
072 7 |a 659  |x Reklama. Public relations. Média  |2 Konspekt  |9 4 
080 |a 659.14:654.195.6  |2 MRF 
080 |a 366.1  |2 MRF 
080 |a (437)  |2 MRF 
080 |a (043.3)  |2 MRF 
080 |a (048.3)  |2 MRF 
100 1 |a Podlešák, Petr,  |d 1979-  |7 jo2011661342  |4 dis 
245 1 0 |a Československá rozhlasová propagace v letech 1923-1991, jako významný nástroj ovlivňování spotřebitelského chování =  |b Radio promotion in Czechoslovakia in years 1923-1991, as the significant tool for influencing customer's behaviour : teze disertační práce /  |c autor Petr Podlešák ; školitel Dušan Pavlů 
246 3 1 |a Radio promotion in Czechoslovakia in years 1923-1991, as the significant tool for influencing customer's behaviour 
260 |a Zlín :  |b Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně,  |c 2011 
300 |a 44 s. :  |b il. ;  |c 21 cm 
490 1 |a Teze disertační práce =  |a Doctoral thesis summary 
500 |a "Obor: 6208V038 Management a ekonomika" 
500 |a 30 výt. 
502 |a Teze disertační práce (Ph.D.)--Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky, 2009 
504 |a Obsahuje bibliografie 
546 |a Anglické resumé 
650 0 7 |a rozhlasová reklama  |7 ph478616  |z Československo  |2 czenas 
650 0 7 |a spotřebitelské chování  |7 ph125966  |z Československo  |2 czenas 
650 0 9 |a radio advertising  |z Czechoslovakia  |2 eczenas 
650 0 9 |a consumer behavior  |z Czechoslovakia  |2 eczenas 
655 7 |a disertace  |7 fd132024  |2 czenas 
655 7 |a teze  |7 fd133701  |2 czenas 
655 9 |a dissertations  |2 eczenas 
655 9 |a abstracts  |2 eczenas 
648 4 |a 1923-1991 
700 1 |a Pavlů, Dušan,  |d 1948-  |7 jk01092177  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně.  |b Fakulta managementu a ekonomiky  |7 kn20010709196 
810 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně.  |t Teze disertační práce 
910 |a ZLD002 
992 |a BK  |b SK 
993 |a 201110  |b 4 
901 |f [1. vyd.]  |o 20111005 
998 |a 004992979 
999 |c 61526  |d 61526 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 KPODLEŠÁKP  |7 0  |8 MANUS  |9 112348  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 037  |d 2011-10-27  |o K/PODLEŠÁK,P.  |p 420010140738  |r 2019-08-26  |v 50.00  |w 2019-08-26  |x N: povinný výtisk;  |x 20100831  |y 01