Trendy rozvoje vztahů firmy a zákazníka na průmyslových trzích v prostředí nového marketingu = The trends of development of the relationship between the company and the customer on the industrial markets in the field of the new marketing : teze disertační práce

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Voloch, Jaroslav, 1980- (Dissertant)
Corporate Author: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Other Authors: Glogar, Alois, 1932- (Thesis advisor)
Format: Book
Language: Czech
Published: Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2011
Series: Teze disertační práce = Doctoral thesis summary
Subjects:
ISBN: 9788074540646 978-80-7454-065-3
Physical Description: 45 s. : il. ; 21 cm

Cover

Table of contents

LEADER 02643cam a2200529 a 4500
001 61502
003 CZ ZlUTB
005 20240829144709.0
007 ta
008 110916s2011 xr a f m 000 0 cze
015 |a cnb002225597 
020 |a 9788074540646  |q (brož.)  |z 978-80-7454-065-3 
040 |a BOA001  |b cze  |d ABA001  |d ZLD002 
041 0 |a cze  |b eng 
072 7 |a 658  |x Řízení a správa podniku  |2 Konspekt  |9 4 
080 |a 005.346  |2 MRF 
080 |a 658.8  |2 MRF 
080 |a (043.3)  |2 MRF 
080 |a (048.3)  |2 MRF 
100 1 |a Voloch, Jaroslav,  |d 1980-  |7 jo2011661332  |4 dis 
245 1 0 |a Trendy rozvoje vztahů firmy a zákazníka na průmyslových trzích v prostředí nového marketingu =  |b The trends of development of the relationship between the company and the customer on the industrial markets in the field of the new marketing : teze disertační práce /  |c autor Jaroslav Voloch ; školitel Alois Glogar 
246 3 1 |a Trends of development of the relationship between the company and the customer on the industrial markets in the field of the new marketing 
260 |a Zlín :  |b Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně,  |c 2011 
300 |a 45 s. :  |b il. ;  |c 21 cm 
490 1 |a Teze disertační práce =  |a Doctoral thesis summary 
500 |a "Obor: 6208V038 Management a ekonomika" 
500 |a 30 výt. 
502 |a Teze disertační práce (Ph.D.)--Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky, 2009 
504 |a Obsahuje bibliografie 
546 |a Souběžné anglické resumé 
650 0 7 |a řízení vztahů se zákazníky  |7 ph118187  |2 czenas 
650 0 7 |a marketing  |7 ph115227  |2 czenas 
650 0 9 |a customer relationship management  |2 eczenas 
650 0 9 |a marketing  |2 eczenas 
655 7 |a disertace  |7 fd132024  |2 czenas 
655 7 |a teze  |7 fd133701  |2 czenas 
655 9 |a dissertations  |2 eczenas 
655 9 |a abstracts  |2 eczenas 
700 1 |a Glogar, Alois,  |d 1932-  |7 xx0005403  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně.  |b Fakulta managementu a ekonomiky  |7 kn20010709196 
810 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně.  |t Teze disertační práce 
910 |a ZLD002 
992 |a BK  |b SK 
901 |a ISBN 978-80-7454-065-3  |f [1. vyd.]  |g Chybné ISBN uvedeno v tiráži; toto ISBN náleží publikaci: VLČKOVÁ, Ilona: Uplatňování principů interního marketingu v řízení firem poskytujících IT služby v České republice  |o 20111005 
998 |a 004993483 
999 |c 61502  |d 61502 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 KVOLOCHJ  |7 0  |8 MANUS  |9 112316  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 037  |d 2011-10-26  |o K/VOLOCH,J.  |p 420010140729  |r 2019-08-26  |v 50.00  |w 2019-08-26  |x N: povinný výtisk;  |x 20100831  |y 01