Nový marketing jako příležitost zvýšení vlivu marketingu na dosažení konkurenčních výhod = New marketing as an opportunity of increasing marketing influence on enterprise competitiveness : teze disertační práce

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Pilík, Michal, 1978- (Dissertant)
Corporate Author: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Other Authors: Glogar, Alois, 1932- (Thesis advisor)
Format: Book
Language: Czech
Published: Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2011
Series: Teze disertační práce = Doctoral thesis summary
Subjects:
ISBN: 9788074540318
Physical Description: 46 s. : il. ; 21 cm

Cover

Table of contents

LEADER 02566cam a2200601 a 4500
001 61498
003 CZ ZlUTB
005 20240829144708.0
007 ta
008 110927s2011 xr a f m 000 0 cze
015 |a cnb002225603 
020 |a 9788074540318  |q (brož.) 
040 |a ABA001  |b cze  |d ZLD002 
041 0 |a cze  |b eng 
072 7 |a 658  |x Řízení a správa podniku  |2 Konspekt  |9 4 
080 |a 658.8  |2 MRF 
080 |a 658.8:004.738.5  |2 MRF 
080 |a 658.849.2  |2 MRF 
080 |a 005.332.4  |2 MRF 
080 |a (043.3)  |2 MRF 
080 |a (048.3)  |2 MRF 
100 1 |a Pilík, Michal,  |d 1978-  |7 mzk2006317988  |4 dis 
245 1 0 |a Nový marketing jako příležitost zvýšení vlivu marketingu na dosažení konkurenčních výhod =  |b New marketing as an opportunity of increasing marketing influence on enterprise competitiveness : teze disertační práce /  |c autor Michal Pilík ; školitel Alois Glogar 
246 3 1 |a New marketing as an opportunity of increasing marketing influence on enterprise competitiveness 
260 |a Zlín :  |b Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně,  |c 2011 
300 |a 46 s. :  |b il. ;  |c 21 cm 
490 1 |a Teze disertační práce =  |a Doctoral thesis summary 
500 |a "Obor 6208V038 Management a ekonomika" 
500 |a 30 výt. 
502 |a Teze disertační práce (Ph.D.)--Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky, 2007 
504 |a Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy 
546 |a Anglické resumé 
650 0 7 |a marketing  |7 ph115227  |2 czenas 
650 0 7 |a internetový marketing  |7 ph137251  |2 czenas 
650 0 7 |a přímý marketing  |7 ph115992  |2 czenas 
650 0 7 |a konkurenceschopnost  |7 ph121800  |2 czenas 
650 0 9 |a marketing  |2 eczenas 
650 0 9 |a Internet marketing  |2 eczenas 
650 0 9 |a direct marketing  |2 eczenas 
650 0 9 |a competitiveness  |2 eczenas 
655 7 |a disertace  |7 fd132024  |2 czenas 
655 7 |a teze  |7 fd133701  |2 czenas 
655 9 |a dissertations  |2 eczenas 
655 9 |a abstracts  |2 eczenas 
700 1 |a Glogar, Alois,  |d 1932-  |7 xx0005403  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně.  |b Fakulta managementu a ekonomiky  |7 kn20010709196 
810 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně.  |t Teze disertační práce 
910 |a ZLD002 
992 |a BK  |b SK 
901 |f [1. vyd.]  |o 20111004 
998 |a 004993456 
999 |c 61498  |d 61498 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 KPILÍKM  |7 0  |8 MANUS  |9 112312  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 037  |d 2011-10-26  |l 1  |o K/PILÍK,M.  |p 420010140725  |r 2021-04-01  |s 2021-03-31  |v 50.00  |w 2019-08-26  |x N: povinný výtisk;  |x 20100831  |y 01