catalog k.utb
Toggle navigation
čeština
Log Out
Login
TBU Catalog
e-resources
E-THESES
All Fields
Title
Author
Subject
ISBN/ISSN
Tag
Find
Advanced Search
Skip to content
Skip to footer
Back to Homepage
Analýza implementace systému C...
Description
Analýza implementace systému CRM do a.s. Západočeská energetika bakalářská práce
Saved in:
Bibliographic Details
Main Author:
Jirovcová, Michaela
(Dissertant)
Other Authors:
Soukalová, Radomila, 1957-
(Thesis advisor)
Format:
Manuscript
Language:
Czech
Published:
2004
Subjects:
Západočeská energetika
callcentra
Energetika
informační a poradenská centra
poradenství
řízení vztahů se zákazníky
bakalářská práce
Physical Description:
43 l.
Cover
Holdings
More Information
Staff View
Description
Save to List
Cite this
Export Record
Export to CitacePRO
Export to RefWorks
Export to EndNoteWeb
Export to EndNote
Export to BibTeX
Email this
Similar Items
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Využití CRM při klasifikaci firemních zákazníků pro stanovení individuálních marketingových přístupů v Severomoravské energetice, a.s.
by: Král, Ondřej
Published: (2003)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Využití Customer Relationship Management ve společnosti Jihomoravská energetika bakalářská práce
by: Aujezdská, Hana
Published: (2004)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Využívání kontaktních center a řízení vztahů se zákazníky (CRM) pro zvýšení konkurenceschopnosti na stagnujících trzích = Exploiting contact centres and managing relationships with one's customers (CRM) for improving the competitive ability of manufacturers in stagnating markets : teze habilitační práce
by: Kozák, Vratislav, 1956-
Published: (2006)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Využívání kontaktních center a řízení vztahů se zákazníky (CRM) pro zvýšení konkurenceschopnosti na stagnujících trzích habilitační práce
by: Kozák, Vratislav, 1956-
Published: (2005)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Přínos CRM (Customer Relationship Management) firmě HP TRONIC bakalářská práce
by: Štefánková, Klára
Published: (2004)
×
Loading...