Analýza image obchodní značky Barum

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Filák, Radim (Dissertant)
Other Authors: Staňková, Pavla, 1972- (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: Zlín, 2003
Subjects:
Physical Description: 50 l.

Cover

LEADER 01002ctm a22002657a 4500
001 598
003 CZ ZlUTB
005 20190825231302.0
008 030902s2003^ xr ||||| ||||| |||||cze|d
040 |a ZLD002  |b cze  |c ZLD002  |d ZLD002 
080 |a 097  |2 v 
080 |a 339.138  |2 v 
100 1 |a Filák, Radim  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza image obchodní značky Barum  |h [rukopis] /  |c Radim Filák ; [vedoucí práce Pavla Staňková] 
260 |a Zlín,  |c 2003 
300 |a 50 l. 
650 0 4 |a image 
650 0 7 |a marketingový výzkum  |7 ph115230  |2 czenas 
650 0 7 |a obchodní značky  |7 ph166532  |2 czenas 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Staňková, Pavla,  |d 1972-  |7 mzk2002106300  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně.  |b Fakulta managementu a ekonomiky.  |b Ústav managementu  |4 dgg 
992 |a DS 
999 |c 598  |d 598 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 D2003FILÁKR  |7 1  |8 MANUS  |9 780  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 001  |d 2006-07-29  |o D2003/FILÁK,R.  |p 420010080523  |r 2019-08-25  |w 2019-08-25  |x N:povinný výtisk  |x 20100831  |y 10