Využití příkladu podnikatelské filozofie Tomáše Bati pro budování obchodu a sítě prodejen na českém trhu disertační práce = Sample of Bata's philsophy application for building-up of business and network of stores on the Czech market

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Lešingr, Jiří (Dissertant)
Corporate Author: Baťovy závody
Other Authors: Trnka, František, 1931- (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2010
Subjects:
Physical Description: 228 s. : il. ; 25 cm

Cover

LEADER 02579ntm a22006017a 4500
001 59556
003 CZ ZlUTB
005 20190826003006.0
007 ta
008 110420s2010 xr f m 000 0 cze d
040 |a ZLD002  |b cze 
041 0 |a cze  |b eng 
043 |a a-xr--- 
072 7 |a 658  |x Řízení a správa podniku  |2 Konspekt  |9 4 
080 |a 658:17.024.4  |2 MRF 
080 |a 658.8:005.21  |2 MRF 
080 |a 339:17.024.4  |2 MRF 
080 |a 005.346  |2 MRF 
080 |a 331.101.38  |2 MRF 
080 |a (437.3)  |2 MRF 
080 |a (043.3)378.245  |2 MRF 
100 1 |a Lešingr, Jiří  |4 dis 
245 1 0 |a Využití příkladu podnikatelské filozofie Tomáše Bati pro budování obchodu a sítě prodejen na českém trhu  |h [rukopis] :  |b disertační práce = Sample of Bata's philsophy application for building-up of business and network of stores on the Czech market /  |c Jiří Lešingr ; školitel František Trnka 
246 3 1 |a Sample of Bata's philsophy application for building-up of business and network of stores on the Czech market 
260 |c 2010 
300 |a 228 s. :  |b il. ;  |c 25 cm 
500 |a Studijní obor P 6208 Ekonomika a management 
502 |a Disertace (PhD.)--Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky, 2010 
504 |a Obsahuje bibliografii 
546 |a Anglické resumé 
600 1 7 |a Baťa, Tomáš,  |d 1914-2008  |7 jn20000400108  |2 czenas 
650 0 7 |a úspěch v podnikání  |7 ph286292  |2 czenas 
650 0 7 |a strategický marketing  |7 ph116292  |2 czenas 
650 0 7 |a obchodní úspěch  |7 ph123563  |2 czenas 
650 0 7 |a řízení vztahů se zákazníky  |7 ph118187  |2 czenas 
650 0 7 |a pracovní motivace  |7 ph124529  |2 czenas 
650 0 9 |a success in business  |2 eczenas 
650 0 9 |a strategic marketing  |2 eczenas 
650 0 9 |a commercial success  |2 eczenas 
650 0 9 |a customer relationship management  |2 eczenas 
650 0 9 |a employee motivation  |2 eczenas 
651 7 |a Česko  |7 ge128065  |2 czenas 
651 9 |a Czechia  |2 eczenas 
655 7 |a doktorské disertace  |7 fd186751  |2 czenas 
655 9 |a higher doctoral dissertations  |2 eczenas 
700 1 |a Trnka, František,  |d 1931-  |7 jk01140131  |4 ths 
710 2 |a Baťovy závody  |7 ko2002101658 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně.  |b Fakulta managementu a ekonomiky  |7 kn20010709196  |4 dgg 
910 |a ZLD002 
992 |a BK  |c vs 
993 |a 201104  |b 4 
999 |c 59556  |d 59556 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 KLEŠINGRJ  |7 0  |8 MANUS  |9 108914  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 001  |d 2011-04-20  |o K/LEŠINGR,J.  |p 420010136719  |r 2019-08-26  |v 100.00  |w 2019-08-26  |x N: povinný výtisk;  |y 12