Přestupná / konečná 2 : Ústav marketingových komunikací, Komunikační agentura 2008/2009 = Department of Marketing Communications, Communication Agency 2008/2009

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Janíková, Jana, 1960- (Author)
Corporate Authors: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Ústav marketingových komunikací, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Format: Book
Language: Czech
English
Published: Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací, [2010]
Subjects:
ISBN: 9788073189204
Physical Description: [48] s. : barev. il. ; 17 x 21 cm

Cover

Table of contents

LEADER 03198cam a2200697 a 4500
001 59387
003 CZ ZlUTB
005 20190826002951.0
007 ta
008 101124s2010 xr a e f 000 0 cze
015 |a cnb002127454 
020 |a 9788073189204  |q (brož.) 
035 |a (OCoLC)697264891 
040 |a ABA001  |b cze  |d ZLD002 
041 1 |a cze  |a eng  |h cze 
043 |a e-xr---  |b e-xr-zl  |2 czenas 
045 |a y0y0 
072 7 |a 378  |x Vysoké školy  |2 Konspekt  |9 22 
080 |a 378  |2 MRF 
080 |a 378.14  |2 MRF 
080 |a 658.8:316.77  |2 MRF 
080 |a 659.1  |2 MRF 
080 |a 37.014.542  |2 MRF 
080 |a (437.323)  |2 MRF 
080 |a (036)  |2 MRF 
245 0 0 |a Přestupná / konečná 2 :  |b Ústav marketingových komunikací, Komunikační agentura 2008/2009 = Department of Marketing Communications, Communication Agency 2008/2009 /  |c [texty Jana Janíková ... et al.] 
246 3 |a Přestupná - konečná 2 
260 |a Zlín :  |b Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací,  |c [2010] 
300 |a [48] s. :  |b barev. il. ;  |c 17 x 21 cm 
500 |a Vydáno za účelem prezentace Ústavu marketingových komunikací a studentských projektů Komunikační agentury 2008/2009, Fakulty multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně 
500 |a Název z obálky 
500 |a 1400 výt. 
546 |a Souběžný anglický text 
610 2 7 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně.  |b Ústav marketingových komunikací  |7 pna2010566068  |2 czenas 
655 7 |a informační publikace  |7 fd132454  |2 czenas 
655 9 |a information publications  |2 eczenas 
648 4 |a 2008-2009 
650 0 7 |a vysoké školy  |7 ph116649  |z Česko  |y 21. století  |2 czenas 
650 0 7 |a vysokoškolské studium  |7 ph127279  |z Česko  |y 21. století  |2 czenas 
650 0 7 |a marketingová komunikace  |7 ph115228  |2 czenas 
650 0 7 |a reklama a propagace  |7 ph116035  |2 czenas 
650 0 7 |a vzdělávací projekty  |7 ph242428  |z Česko  |y 21. století  |2 czenas 
650 0 9 |a universities and colleges  |z Czechia  |y 21st century  |2 eczenas 
650 0 9 |a college study  |z Czechia  |y 21st century  |2 eczenas 
650 0 9 |a communication in marketing  |2 eczenas 
650 0 9 |a advertising  |2 eczenas 
650 0 9 |a educational projects  |z Czechia  |y 21st century  |2 eczenas 
651 7 |a Zlín (Česko)  |7 ge128609  |2 czenas 
651 9 |a Zlín (Czechia)  |2 eczenas 
700 1 |a Janíková, Jana,  |d 1960-  |7 mzk2002157045  |4 aut 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně.  |b Ústav marketingových komunikací  |7 pna2010566068 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně.  |b Fakulta multimediálních komunikací  |7 kn20020610008 
910 |a ZLD002 
928 1 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně 
992 |a BK  |b SK  |d 1 
993 |a 201103  |b 22 
901 |f [1. vyd.]  |o 20101111 
998 |a 002127454 
999 |c 59387  |d 59387 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 659PŘESTUPNÁ  |7 0  |8 BOOK  |9 108675  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 005  |d 2011-03-30  |o 659/PŘESTUPNÁ  |p 420010136574  |r 2019-08-26  |v 50.00  |w 2019-08-26  |x N: dar;  |y 01 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 659PŘESTUPNÁ  |7 0  |8 BOOK  |9 108676  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 006  |d 2011-03-30  |l 2  |o 659/PŘESTUPNÁ  |p 420010136575  |r 2020-02-11  |s 2020-01-25  |v 50.00  |w 2019-08-26  |x N: dar;  |y 04