Přestupná / konečná 2 : Ústav marketingových komunikací, Komunikační agentura 2008/2009 = Department of Marketing Communications, Communication Agency 2008/2009

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Janíková, Jana, 1960- (Author)
Corporate Authors: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Ústav marketingových komunikací, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Format: Book
Language: Czech
English
Published: Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací, [2010]
Subjects:
ISBN: 9788073189204
Physical Description: [48] s. : barev. il. ; 17 x 21 cm

Cover

Table of contents

Description
Item Description: Vydáno za účelem prezentace Ústavu marketingových komunikací a studentských projektů Komunikační agentury 2008/2009, Fakulty multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně
Název z obálky
1400 výt.
ISBN: 9788073189204