Analýza frekvence vývoje marketingu v diplomových pracích FaME UTB Zlín ve srovnání s frekvencí vývoje marketingových témat ve vybraných časopisech

Saved in:
Bibliographic Details
Other Authors: Jílková, Martina (Dissertant), Glogar, Alois, 1932- (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: Zlín, 2003
Subjects:
Physical Description: 138 l.

Cover

LEADER 01253ctm a22003017a 4500
001 587
003 CZ ZlUTB
005 20190825231302.0
008 030826s2003^ xr ||||| ||||| |||||cze|d
040 |a ZLD002  |b cze  |c ZLD002  |d ZLD002 
080 |a (043)378.22  |2 v 
080 |a (05)  |2 v 
080 |a 070.486  |2 v 
080 |a 339.18  |2 v 
100 1 |a Jílková, Martina  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza frekvence vývoje marketingu v diplomových pracích FaME UTB Zlín ve srovnání s frekvencí vývoje marketingových témat ve vybraných časopisech  |h [rukopis] /  |c Martina Jílková ; [vedoucí práce Alois Glogar] 
260 |a Zlín,  |c 2003 
300 |a 138 l. 
650 0 4 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně.\\\ Fakulta managementu a ekonomiky 
650 0 4 |a MARKETING 
650 0 4 |a vývoj 
650 0 7 |a časopisy  |7 ph116844  |2 czenas 
655 7 |a diplomové práce  |7 fd132022  |2 czenas 
700 1 |a Glogar, Alois,  |d 1932-  |7 xx0005403  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně.  |b Fakulta managementu a ekonomiky.  |b Ústav managementu  |4 dgg 
992 |a DS 
999 |c 587  |d 587 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 D2003JÍLKOVÁM  |7 1  |8 MANUS  |9 769  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 001  |d 2006-07-29  |o D2003/JÍLKOVÁ,M.  |p 420010080365  |r 2019-08-25  |w 2019-08-25  |x N:povinný výtisk  |x 20100831  |y 10