Vytváření spotřebitelské hodnoty : prostřednictvím řízení kvality výrobku a unikátnosti návrhu produktu

Monografie umožňuje získat základní informace z oblasti teorie řízení kvality a inovací. Kniha se soustředí na čtyři okruhy: management lidského potenciálu, vytváření superprioritního produktu, produkční systém a regulace kvality.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Macák, Tomáš, 1977- (Author)
Format: Book
Language: Czech
Published: Praha : Wolters Kluwer Česká republika, 2010
Edition: Vyd. 1.
Subjects:
ISBN: 9788073575700
Physical Description: 214 s. : il. ; 21 cm

Cover

Table of contents

Description
Summary: Monografie umožňuje získat základní informace z oblasti teorie řízení kvality a inovací. Kniha se soustředí na čtyři okruhy: management lidského potenciálu, vytváření superprioritního produktu, produkční systém a regulace kvality.
Bibliography: Obsahuje bibliografii a rejstřík
ISBN: 9788073575700