Branding Valašský šenk Vizovice, 7.-8. listopadu 2008

Saved in:
Bibliographic Details
Corporate Authors: Branding Vizovice, Česko), Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky, Česká marketingová společnost. Regionální klub Zlín
Other Authors: Prachař, Štěpán (Editor)
Format: Electronic
Language: Czech
Slovak
Published: Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky ; Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací ; Regionální klub České marketingové společnosti ve Zlíně, c2008
Subjects:
ISBN: 9788073187736
Physical Description: 1 CD-ROM ; 12 cm

Cover

Table of contents

LEADER 02354cam a2200505 a 4500
001 57530
003 CZ ZlUTB
005 20190826002629.0
006 m d
007 co cg
008 081110s2008 xr es 100 0 cze
020 |a 9788073187736 
040 |a ZLD002  |b cze 
041 0 |a cze  |a slo 
072 7 |a 005  |x Management. Řízení  |2 Konspekt  |9 4 
080 |a 005:658.626  |2 MRF 
080 |a 658.626  |2 MRF 
080 |a (062.534)  |2 MRF 
080 |a (0.034.44)  |2 MRF 
111 2 |a Branding  |d (2008 :  |c Vizovice, Česko) 
245 1 0 |a Branding  |h [elektronický zdroj] :  |b Valašský šenk Vizovice, 7.-8. listopadu 2008 /  |c [Štěpán Prachař] 
260 |a Zlín :  |b Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky ;  |b Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací ;  |b Regionální klub České marketingové společnosti ve Zlíně,  |c c2008 
300 |a 1 CD-ROM ;  |c 12 cm 
500 |a Název z disku 
538 |a Požadavky na systém: internetový prohlížeč, Adobe Acrobat Reader, Word 
546 |a Část. slovenský text 
650 0 7 |a řízení značky  |7 ph205089  |2 czenas 
650 0 7 |a obchodní značky  |7 ph166532  |2 czenas 
650 0 9 |a brand management  |2 eczenas 
650 0 9 |a brand name products  |2 eczenas 
655 7 |a sborníky konferencí  |7 fd133333  |2 czenas 
655 7 |a CD-ROM  |7 fd133955  |2 czenas 
655 9 |a proceedings of conferences  |2 eczenas 
655 9 |a CD-ROM  |2 eczenas 
700 1 |a Prachař, Štěpán  |4 edt 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně.  |b Fakulta multimediálních komunikací  |7 kn20020610008 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně.  |b Fakulta managementu a ekonomiky  |7 kn20010709196 
710 2 |a Česká marketingová společnost.  |b Regionální klub Zlín 
910 |a ZLD002 
992 |a BK  |b SK 
993 |a 201009  |b 4 
999 |c 57530  |d 57530 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 EBOOK_76  |7 0  |8 DIGIT  |9 105710  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 036  |d 2010-09-27  |o EBOOK 76  |p 420010122405  |r 2019-08-26  |v 50.00  |w 2019-08-26  |x N:převod UTB;  |y 04 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 EBOOK_77  |7 0  |8 DIGIT  |9 105711  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 036  |d 2010-09-27  |o EBOOK 77  |p 420010122406  |r 2019-08-26  |v 50.00  |w 2019-08-26  |x N:převod UTB;  |y 04 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 EBOOK_75  |7 0  |8 DIGIT  |9 105712  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 037  |d 2010-09-27  |o EBOOK 75  |p 420010122404  |r 2019-08-26  |v 50.00  |w 2019-08-26  |x N:převod UTB;  |y 01