Nákupní chování obyvatel České republiky na trzích kulturních produktů 2008

Obsahuje: Publikace "Nákupní chování obyvatel České republiky na trzích kulturních produktů 2008" v elektronické podobě

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Bačuvčík, Radim, 1975- (Author)
Corporate Author: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Ústav marketingových komunikací
Format: Electronic
Language: Czech
Published: Zlín : VeRBuM, 2009
Edition: 1. vyd.
Subjects:
ISBN: 9788090427310
Physical Description: 1 elektronický optický disk (CD-ROM) ; 12 cm

Cover

Table of contents

LEADER 02729cam a2200673 a 4500
001 57046
003 CZ ZlUTB
005 20240911205903.0
006 m d
007 co bg
008 100315s2009 xr 000 0 cze
020 |a 9788090427310  |q (brož.) 
040 |a PNA001  |b cze  |d ZLD002 
041 0 |a cze  |b eng 
043 |a e-xr--- 
045 |a y0x1 
072 7 |a 366  |x Ochrana spotřebitele. Chování spotřebitele  |2 Konspekt  |9 18 
080 |a 338.4:316.74  |2 MRF 
080 |a 316.7  |2 MRF 
080 |a 394.1/.7  |2 MRF 
080 |a 366.1  |2 MRF 
080 |a (437.3)  |2 MRF 
080 |a 658.8:005.52  |2 MRF 
080 |a (047.31)  |2 MRF 
080 |a (0.034.44)  |2 MRF 
100 1 |a Bačuvčík, Radim,  |d 1975-  |7 mzk2005306721  |4 aut 
245 1 0 |a Nákupní chování obyvatel České republiky na trzích kulturních produktů 2008  |h [elektronický zdroj] /  |c Radim Bačuvčík 
250 |a 1. vyd. 
260 |a Zlín :  |b VeRBuM,  |c 2009 
300 |a 1 elektronický optický disk (CD-ROM) ;  |c 12 cm 
500 |a Textová a obrazová data 
500 |a Název z titulní obrazovky 
500 |a Tato publikace je výstupem vědecko-výzkumných aktivit Ústavu marketingových komunikací Fakulty multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně 
500 |a Poznámky 
500 |a Obsahuje seznam zkratek 
504 |a Obsahuje bibliografii 
520 2 |a Obsahuje: Publikace "Nákupní chování obyvatel České republiky na trzích kulturních produktů 2008" v elektronické podobě 
538 |a Požadavky na systém: Operační systém Windows, Adobe Reader, mechanika CD-ROM 
546 |a Anglické resumé 
655 7 |a výzkumné zprávy  |7 fd131869  |2 czenas 
655 7 |a CD-ROM  |7 fd133955  |2 czenas 
655 9 |a research reports  |2 eczenas 
655 9 |a CD-ROM  |2 eczenas 
650 0 7 |a kulturní průmysl  |7 ph414721  |2 czenas 
650 0 7 |a kultura  |7 ph122009  |2 czenas 
650 0 7 |a kulturní akce  |7 ph122016  |2 czenas 
650 0 7 |a spotřebitelské chování  |7 ph125966  |z Česko  |y 2001-2010  |2 czenas 
650 0 7 |a marketingový výzkum  |7 ph115230  |z Česko  |y 2001-2010  |2 czenas 
650 0 9 |a cultural industries  |2 eczenas 
650 0 9 |a culture  |2 eczenas 
650 0 9 |a cultural events  |2 eczenas 
650 0 9 |a consumer behavior  |z Czechia  |y 2001-2010  |2 eczenas 
650 0 9 |a marketing research  |z Czechia  |y 2001-2010  |2 eczenas 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně.  |b Ústav marketingových komunikací  |7 pna2010566068 
910 |a ZLD002 
992 |a BK  |b SK 
999 |c 57046  |d 57046 
993 |x NEPOSILAT  |y EIZ 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 EBOOK_64  |7 0  |8 DIGIT  |9 104727  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 037  |d 2010-09-27  |o EBOOK 64  |p 420010131798  |r 2019-08-26  |v 50.00  |w 2019-08-26  |x N:dar;  |y 01