Nákupní chování obyvatel České republiky na trzích kulturních produktů 2008

Obsahuje: Publikace "Nákupní chování obyvatel České republiky na trzích kulturních produktů 2008" v elektronické podobě

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Bačuvčík, Radim, 1975- (Author)
Corporate Author: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Ústav marketingových komunikací
Format: Electronic
Language: Czech
Published: Zlín : VeRBuM, 2009
Edition: 1. vyd.
Subjects:
ISBN: 9788090427310
Physical Description: 1 elektronický optický disk (CD-ROM) ; 12 cm

Cover

Table of contents

Description
Summary: Obsahuje: Publikace "Nákupní chování obyvatel České republiky na trzích kulturních produktů 2008" v elektronické podobě
Item Description: Textová a obrazová data
Název z titulní obrazovky
Tato publikace je výstupem vědecko-výzkumných aktivit Ústavu marketingových komunikací Fakulty multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně
Poznámky
Obsahuje seznam zkratek
Format: Požadavky na systém: Operační systém Windows, Adobe Reader, mechanika CD-ROM
Bibliography: Obsahuje bibliografii
ISBN: 9788090427310