Kulturní aspekty české a evropské reklamy = Cultural aspects of Czech and European advertising

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Světlík, Jaroslav, 1949- (Author)
Corporate Author: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Format: Book
Language: Czech
Published: Praha : Professional Publishing, 2008
Series: Malá edice FMK UTB ; 2007
Subjects:
ISBN: 9788073186722
Physical Description: 48 s. : il. ; 21 cm

Cover

Table of contents

LEADER 02905cam a2200661 a 4500
001 55518
003 CZ ZlUTB
005 20190826002243.0
007 ta
008 091001s2008 xr a e 000 0 cze
015 |a cnb001992628 
020 |a 9788073186722  |q (brož.) 
035 |a (OCoLC)465278095 
040 |a ABA001  |b cze  |d ZLD002 
041 0 |a cze  |b eng 
043 |a e-xr---  |a e------ 
072 7 |a 659  |x Reklama. Public relations. Média  |2 Konspekt  |9 4 
080 |a 659.1  |2 MRF 
080 |a 316.72/.75  |2 MRF 
080 |a 316.752  |2 MRF 
080 |a (437.3)  |2 MRF 
080 |a (4)  |2 MRF 
080 |a (048.8)  |2 MRF 
080 |a (082)  |2 MRF 
100 1 |a Světlík, Jaroslav,  |d 1949-  |7 mzk2002157044  |4 aut 
245 1 0 |a Kulturní aspekty české a evropské reklamy =  |b Cultural aspects of Czech and European advertising /  |c Jaroslav Světlík a kolektiv 
246 3 1 |a Cultural aspects of Czech and European advertising 
260 |a Praha :  |b Professional Publishing,  |c 2008 
300 |a 48 s. :  |b il. ;  |c 21 cm 
490 1 |a Malá edice FMK UTB ;  |v 2007 
500 |a "Výstup druhého roku řešení grantového projektu GAČR 402/06/0509" 
504 |a Obsahuje bibliografie 
546 |a Anglická resumé 
550 |a Vydavatel: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací 
650 0 7 |a reklama a propagace  |7 ph116035  |z Česko  |2 czenas 
650 0 7 |a reklama a propagace  |7 ph116035  |z Evropa  |2 czenas 
650 0 7 |a reklama a propagace  |7 ph116035  |x kulturní aspekty  |2 czenas 
650 0 7 |a hodnotová orientace  |7 ph117202  |z Česko  |2 czenas 
650 0 9 |a advertising  |z Czechia  |2 eczenas 
650 0 9 |a advertising  |z Europe  |2 eczenas 
650 0 9 |a advertising  |x cultural aspects  |2 eczenas 
650 0 9 |a value orientation  |z Czechia  |2 eczenas 
655 7 |a studie  |7 fd133597  |2 czenas 
655 7 |a sborníky  |7 fd163935  |2 czenas 
655 9 |a studies  |2 eczenas 
655 9 |a collections of works  |2 eczenas 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně.  |b Fakulta multimediálních komunikací  |7 kn20020610008 
810 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně.  |b Fakulta multimediálních komunikací.  |t Malá edice  |0 s 
910 |a ZLD002 
928 1 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně 
992 |a BK  |b SK  |d 27 
993 |a 201004  |b 4 
901 |b 9788073186722  |f [1. vyd.]  |o 20091105 
998 |a 001992628 
999 |c 55518  |d 55518 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 659SVĚTLÍKJ  |7 0  |8 BOOK  |9 101444  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 030  |d 2010-04-02  |o 659/SVĚTLÍK,J.  |p 420010127352  |r 2019-08-26  |v 50.00  |w 2019-08-26  |x N: nákup  |x 20100831  |y 05 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 659SVĚTLÍKJ  |7 0  |8 BOOK  |9 101445  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 006  |d 2010-04-02  |l 20  |m 3  |o 659/SVĚTLÍK,J.  |p 420010127354  |r 2022-04-06  |s 2022-03-11  |v 50.00  |w 2019-08-26  |x N: nákup  |y 04 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 659SVĚTLÍKJ  |7 0  |8 BOOK  |9 101446  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 030  |d 2010-04-02  |l 10  |o 659/SVĚTLÍK,J.  |p 420010127353  |r 2019-08-26  |v 50.00  |w 2019-08-26  |x N: nákup  |y 05