Agenda setting : nastolování agendy: masová média a veřejné mínění

Kniha představuje jeden ze základních konceptů současných mediálních studií, který navazuje na myšlenky klasika mediálních teorií W. Lippmana. Někdy až neomezená moc médií a její účinky na publikum se odvíjejí především od toho, jaká témata ve své agendě vybírají jako ústřední a jaké mínění si o nic...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: McCombs, Maxwell E., 1938- (Author)
Format: Book
Language: Czech
Published: Praha : Portál, 2009
Edition: Vyd. 1.
Subjects:
ISBN: 9788073675912
Physical Description: 251 s. ; 21 cm

Cover

Table of contents

LEADER 03447cam a2200601 a 4500
001 54530
003 CZ ZlUTB
005 20190826002102.0
007 ta
008 091006s2009 xr e 001 0 cze
015 |a cnb001964627 
020 |a 9788073675912  |q (brož.) 
040 |a ABA001  |b cze  |d ZLD002 
041 1 |a cze  |h eng 
072 7 |a 316.4/.7  |x Sociální interakce. Sociální komunikace  |2 Konspekt  |9 18 
080 |a 316.774  |2 MRF 
080 |a 316.773.3/.4  |2 MRF 
080 |a 316.65  |2 MRF 
080 |a 316.772.4  |2 MRF 
080 |a 316.774:316.776.33  |2 MRF 
080 |a (048.8)  |2 MRF 
100 1 |a McCombs, Maxwell E.,  |d 1938-  |7 jx20091119008  |4 aut 
245 1 0 |a Agenda setting :  |b nastolování agendy: masová média a veřejné mínění /  |c Maxwell McCombs ; [z anglického originálu ... přeložil Tomáš Kačer a Vlastimil Nečas] 
246 3 0 |a Nastolování agendy 
246 3 0 |a Masová média a veřejné mínění 
250 |a Vyd. 1. 
260 |a Praha :  |b Portál,  |c 2009 
300 |a 251 s. ;  |c 21 cm 
504 |a Obsahuje bibliografické odkazy a rejstřík 
520 9 |a Kniha představuje jeden ze základních konceptů současných mediálních studií, který navazuje na myšlenky klasika mediálních teorií W. Lippmana. Někdy až neomezená moc médií a její účinky na publikum se odvíjejí především od toho, jaká témata ve své agendě vybírají jako ústřední a jaké mínění si o nich vytváří veřejnost. Otázka zní, proč vyzvedávají převážně tzv. černou kroniku a negativní zprávy a nepřispívají spíše k diferencované politické orientaci a zasvěcenému názoru veřejnosti. Autor je zakladatelem teorií týkajících se konceptu agenda setting. Ve své knize shrnuje stovky mediálních výzkumů na toto téma a kritickým způsobem se zabývá prameny a dopadem agendy nastolované médii. Kniha je určena studentům mediálních studií, politologie a sociologie. Nakladatelská anotace 
520 9 |a Vývoj poznání teorií a výzkumů řazených do společné kategorie zkoumání procesů nastolování agendy (agenda-setting) v celosvětovém procesu 
650 0 7 |a masmédia  |7 ph115233  |2 czenas 
650 0 7 |a nastolování agendy  |7 ph568756  |2 czenas 
650 0 7 |a veřejné mínění  |7 ph116571  |2 czenas 
650 0 7 |a masová komunikace  |7 ph115235  |2 czenas 
650 0 7 |a vliv médií  |7 ph489477  |2 czenas 
650 0 9 |a mass media  |2 eczenas 
650 0 9 |a agenda-setting  |2 eczenas 
650 0 9 |a public opinion  |2 eczenas 
650 0 9 |a mass communication  |2 eczenas 
650 0 9 |a media influence  |2 eczenas 
655 7 |a monografie  |7 fd132842  |2 czenas 
655 9 |a monographs  |2 eczenas 
765 0 |t Setting the agenda  |9 Česky 
910 |a ZLD002 
928 1 |a Portál 
992 |a BK  |b SK  |d 4 
993 |a 201001  |b 18 
998 |a 001964627 
999 |c 54530  |d 54530 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 3166MCCOMBSM  |7 0  |8 BOOK  |9 99874  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 005  |d 2010-01-04  |o 316.6/McCOMBS,M.  |p 420010128962  |r 2019-08-26  |v 335.00  |w 2019-08-26  |x N:nákup;  |x 20100831  |y 01 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 3166MCCOMBSM  |7 0  |8 BOOK  |9 99875  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 006  |d 2013-12-10  |l 4  |o 316.6/McCOMBS,M.  |p 420010151004  |r 2019-12-19  |s 2019-12-11  |v 349.00  |w 2019-08-26  |x N:dar;  |y 04 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 31647MCCOMBSM  |7 0  |8 BOOK  |9 99876  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 012  |d 2011-02-28  |l 3  |m 1  |o 316.4/.7/McCOMBS,M.  |p 420010137008  |q 2025-03-01  |r 2023-03-07  |s 2023-03-07  |v 335.00  |w 2019-08-26  |x opravit signaturu  |x N:náhrasda za 420010121872;  |y 08