Mezinárodní marketing : nové trendy a reflexe změn ve světě

Manažerská příručka shrnuje základní poznatky z odvětví mezinárodního marketingu.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Machková, Hana (Author)
Format: Book
Language: Czech
Published: Praha : Grada, c2009
Edition: 3., aktualiz. a přeprac. vyd.
Series: Expert (Grada)
Subjects:
ISBN: 9788024729862
Physical Description: 196 s. : il. ; 25 cm

Cover

Table of contents

Description
Summary: Manažerská příručka shrnuje základní poznatky z odvětví mezinárodního marketingu.
Nové vydání knihy reaguje na současný dynamický vývoj v dané oblasti. Je rozšířeno o aktuální trendy, např. úlohu marketingu v oblasti CSR (Corporate Social Responsibility - společensky zodpovědné chování firem), o inovace a jejich rostoucí úlohu v marketingových strategiích, o využívání nových médií a o změny v mezinárodní komunikační politice či v oblasti mezinárodní distribuce. Nakladatelská anotace. Kráceno.
Bibliography: Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
ISBN: 9788024729862