Mezinárodní marketing : nové trendy a reflexe změn ve světě

Manažerská příručka shrnuje základní poznatky z odvětví mezinárodního marketingu.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author Machková, Hana (Author)
Format Book
LanguageCzech
Published Praha : Grada, c2009
Edition3., aktualiz. a přeprac. vyd.
SeriesExpert (Grada)
Subjects
ISBN9788024729862
Physical Description196 s. : il. ; 25 cm

Cover

More Information
Summary:Manažerská příručka shrnuje základní poznatky z odvětví mezinárodního marketingu.
Nové vydání knihy reaguje na současný dynamický vývoj v dané oblasti. Je rozšířeno o aktuální trendy, např. úlohu marketingu v oblasti CSR (Corporate Social Responsibility - společensky zodpovědné chování firem), o inovace a jejich rostoucí úlohu v marketingových strategiích, o využívání nových médií a o změny v mezinárodní komunikační politice či v oblasti mezinárodní distribuce. Nakladatelská anotace. Kráceno.
Bibliography:Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
ISBN:9788024729862
Physical Description:196 s. : il. ; 25 cm