The advertising business : operations, creativity, media planning, integrated communications

Saved in:
Bibliographic Details
Other Authors: Jones, John Philip, 1930- (Editor)
Format: Book
Language: English
Published: Thousand Oaks, Calif. : Sage Publications, c1999
Subjects:
ISBN: 9780761912392
Physical Description: 548 s. : il. ; 24 cm

Cover

Table of contents

LEADER 01522cam a2200337 a 4500
001 53239
003 CZ ZlUTB
005 20190826001833.0
008 980820s1999 xxua b 001 0 eng
020 |a 9780761912392  |q (brož.) 
040 |a DLC  |c DLC  |d DLC  |d ZLD002 
043 |a n-us--- 
072 7 |a 659  |x Reklama. Public relations. Média  |2 Konspekt  |9 4 
080 |a 659.1  |2 MRF 
080 |a (73)  |2 MRF 
080 |a (035)  |2 MRF 
245 0 4 |a The advertising business :  |b operations, creativity, media planning, integrated communications /  |c edited by John Philip Jones 
260 |a Thousand Oaks, Calif. :  |b Sage Publications,  |c c1999 
300 |a 548 s. :  |b il. ;  |c 24 cm 
504 |a Obsahuje bibliografické odkazy a rejstříky 
650 0 7 |a reklama a propagace  |7 ph116035  |z Spojené státy americké  |2 czenas 
650 0 7 |a reklama a propagace  |7 ph116035  |2 czenas 
655 7 |a příručky  |7 fd133209  |2 czenas 
700 1 |a Jones, John Philip,  |d 1930-  |7 utb2010617135  |4 edt 
856 4 1 |3 Obsah  |u http://www.loc.gov/catdir/enhancements/fy0656/98040120-t.html 
856 4 2 |3 Anotace  |u http://www.loc.gov/catdir/enhancements/fy0656/98040120-d.html 
856 4 2 |3 Biografie  |u http://www.loc.gov/catdir/enhancements/fy0734/98040120-b.html 
910 |a ZLD002 
992 |a BK  |b SK  |d 2 
999 |c 53239  |d 53239 
952 |0 0  |1 0  |2 udc  |4 0  |6 659ADVERTISING  |7 0  |8 BOOK  |9 96785  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 030  |d 2009-09-04  |l 2  |m 2  |o 659/ADVERTISING  |p 420010126808  |r 2022-08-29  |v 1999.00  |w 2019-08-26  |x N: nákup  |x 20100920, Převod FMK: Eliška Káčerková, 29.8.2022  |y 05