Funkce marketingu v tržním hospodářství a jeho úloha v budoucím vývoji diplomová práce

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Macháček, Jiří (Dissertant)
Other Authors: Vrecion, Vladimír, 1942- (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2004
Subjects:
Physical Description: 75 l., [13] l. příl. : il.

Cover

LEADER 01218ctm a22003017a 4500
001 5223
003 CZ ZlUTB
005 20190825231911.0
008 040910s2004^ xr ||||| ||||| |||||cze|d
040 |a ZLD002  |b cze  |c ZLD002  |d ZLD002 
080 |a 339.138  |2 v 
100 1 |a Macháček, Jiří  |4 dis 
245 1 0 |a Funkce marketingu v tržním hospodářství a jeho úloha v budoucím vývoji  |h [rukopis] :  |b diplomová práce /  |c Jiří Macháček : [vedoucí diplomové práce : Vladimír Vrecion] 
260 |c 2004 
300 |a 75 l., [13] l. příl. :  |b il. 
650 0 4 |a MARKETING 
650 0 4 |a marketingový mix 
650 0 4 |a Politika 
650 0 4 |a reklama 
650 0 7 |a sociologické aspekty  |7 ph137654  |2 czenas 
650 0 7 |a sociální marketing  |7 ph249631  |2 czenas 
650 0 4 |a vývoj 
655 7 |a diplomové práce  |7 fd132022  |2 czenas 
700 1 |a Vrecion, Vladimír,  |d 1942-  |7 jk01151030  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně.  |b Fakulta managementu a ekonomiky.  |b Ústav managementu  |4 dgg 
992 |a DS 
999 |c 5223  |d 5223 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 D2004MACHÁČEKJ  |7 0  |8 MANUS  |9 8467  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 001  |d 2006-07-29  |o D2004/MACHÁČEK,J.  |p 420010086990  |r 2019-08-25  |w 2019-08-25  |x N:povinný výtisk  |x 20100831  |y 12