catalog k.utb
Toggle navigation
čeština
Log Out
Login
TBU Catalog
e-resources
E-THESES
All Fields
Title
Author
Subject
ISBN/ISSN
Tag
Find
Advanced Search
Skip to content
Skip to footer
Back to Homepage
Funkce marketingu v tržním hos...
Description
Funkce marketingu v tržním hospodářství a jeho úloha v budoucím vývoji diplomová práce
Saved in:
Bibliographic Details
Main Author:
Macháček, Jiří
(Dissertant)
Other Authors:
Vrecion, Vladimír, 1942-
(Thesis advisor)
Format:
Manuscript
Language:
Czech
Published:
2004
Subjects:
MARKETING
marketingový mix
Politika
reklama
sociologické aspekty
sociální marketing
vývoj
diplomové práce
Physical Description:
75 l., [13] l. příl. : il.
Cover
Holdings
More Information
Staff View
Description
Save to List
Cite this
Export Record
Export to CitacePRO
Export to RefWorks
Export to EndNoteWeb
Export to EndNote
Export to BibTeX
Email this
Similar Items
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Veřejná správa : sociálně-psychologické problémy v historii a současnosti
by: Vláčil, Jan, 1943-
Published: (2002)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Media rituals : a critical approach
by: Couldry, Nick
Published: (2003)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Sociálně-ekonomické a psychologické aspekty dlouhodobé nezaměstnanosti v okrese Vsetín diplomová práce
by: Goláňová, Pavla
Published: (1995)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Svět k obrazu svému : příspěvky k filmovému vědomí a videokultuře 1962-1998
by: Pondělíček, Ivo, 1928-2019
Published: (1999)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Podniková kultura a její závislost na sociální vyspělosti subjektů managementu bakalářská práce
by: Jurásek, Martin
Published: (2004)
×
Loading...