Lifestyle market segmentation

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Michman, Ronald D. (Author)
Format: Book
Language: English
Published: New York : Praeger, 1991
Subjects:
ISBN: 0275931595
Physical Description: xii, 220 s. : il. ; 25 cm

Cover

Table of contents

LEADER 01146cam a2200301 a 4500
001 51314
003 CZ ZlUTB
005 20190826001453.0
008 901107s1991 xxua b 001 0 eng
020 |a 0275931595  |q (váz.) 
040 |a DLC  |c DLC  |d DLC  |d ZLD002 
043 |a n-us--- 
072 7 |a 339  |x Obchod  |2 Konspekt  |9 4 
080 |a 339.138.017  |2 MRF 
080 |a 366.1  |2 MRF 
080 |a (73)  |2 MRF 
100 1 |a Michman, Ronald D.  |4 aut 
245 1 0 |a Lifestyle market segmentation /  |c Ronald D. Michman 
260 |a New York :  |b Praeger,  |c 1991 
300 |a xii, 220 s. :  |b il. ;  |c 25 cm 
504 |a Obsahuje bibliografické odkazy a rejstřík 
650 0 7 |a segmentace trhu  |7 ph314823  |z Spojené státy americké  |2 czenas 
650 0 7 |a spotřebitelské chování  |7 ph125966  |z Spojené státy americké  |2 czenas 
650 0 7 |a životní styl  |7 ph136586  |z Spojené státy americké  |2 czenas 
910 |a ZLD002 
992 |a BK  |b SK  |d 2 
999 |c 51314  |d 51314 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 339138MICHMANRD  |7 0  |8 BOOK  |9 91431  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 012  |d 2009-02-20  |l 2  |m 3  |o 339.138/MICHMAN,R.D.  |p 420010122697  |q 2027-12-31  |r 2019-08-26  |v 3270.00  |w 2019-08-26  |x N: nákup  |x 20100920  |y 08