Sborník konferenčních příspěvků z 2. ročníku mezinárodní konference (KO)MEDIA : pořádané ve spolupráci s katedrou masmediálnej komunikácie a reklamy FF Univerzity Konštantína Filozofa v Nitře : Zlín 24. a 25.10.2007 : (KO) jako KOoperace, KOexistence, KOedukace, KOlize, KOrelace-- : Ko jako Komunikace, Komerce, Kompetence, Kompatibilita, Komparace

Saved in:
Bibliographic Details
Corporate Authors: (KO)MÉDIA Zlín, Česko), Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací, Univerzita Konštantína Filozofa. Katedra masmediálnej komunikácie a reklamy
Other Authors: Soukalová, Radomila, 1957- (Editor)
Format: Book
Language: Czech
Slovak
Published: Ve Zlíně : Univerzita Tomáše Bati, 2008
Subjects:
ISBN: 9788073186777
Physical Description: 2 sv. (127, 116 s.) : il. ; 21 cm

Cover

Table of contents

LEADER 03153cam a2200529 a 4500
001 51008
003 CZ ZlUTB
005 20190826001432.0
007 ta
008 080922s2008 xr a f 100 0 cze
020 |a 9788073186777  |q (sv. 1-2 :  |q brož.) 
035 |a (OCoLC)271611324 
040 |a ABA001  |b cze  |d OLA001  |d ZLD002 
041 0 |a cze  |a slo  |b eng 
072 7 |a 659  |x Reklama. Public relations. Média  |2 Konspekt  |9 4 
080 |a 316.772.4  |2 MRF 
080 |a 17  |2 MRF 
080 |a 658.8:316.77  |2 MRF 
080 |a 659.1  |2 MRF 
080 |a 658.8:005.52  |2 MRF 
080 |a (062.534)  |2 MRF 
111 2 |a (KO)MÉDIA  |n (2. :  |d 2007 :  |c Zlín, Česko)  |7 mzk2008466708 
245 1 0 |a Sborník konferenčních příspěvků z 2. ročníku mezinárodní konference (KO)MEDIA :  |b pořádané ve spolupráci s katedrou masmediálnej komunikácie a reklamy FF Univerzity Konštantína Filozofa v Nitře : Zlín 24. a 25.10.2007 : (KO) jako KOoperace, KOexistence, KOedukace, KOlize, KOrelace-- : Ko jako Komunikace, Komerce, Kompetence, Kompatibilita, Komparace /  |c [redakce sborníku Radomila Soukalová] 
246 3 0 |a KO) jako KOoperace, KOexistence, KOedukace, KOlize, KOrelace-- : Ko jako Komunikace, Komerce, Kompetence, Kompatibilita, Komparace 
260 |a Ve Zlíně :  |b Univerzita Tomáše Bati,  |c 2008 
300 |a 2 sv. (127, 116 s.) :  |b il. ;  |c 21 cm 
500 |a Nad názvem : Univerzita Tomášw Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Z technických důvodů vydáno ve 2 sv. 
504 |a Obsahuje bibliografie a bibliografické odkazy 
546 |a Část. slovenský text a anglická resumé 
650 0 7 |a mediální komunikace  |7 ph122737  |2 czenas 
650 0 7 |a mediální komunikace  |7 ph122737  |x etické a morální aspekty  |2 czenas 
650 0 7 |a marketingová komunikace  |7 ph115228  |2 czenas 
650 0 7 |a reklama a propagace  |7 ph116035  |2 czenas 
650 0 7 |a marketingový výzkum  |7 ph115230  |2 czenas 
655 7 |a sborníky konferencí  |7 fd133333  |2 czenas 
700 1 |a Soukalová, Radomila,  |d 1957-  |7 xx0019761  |4 edt 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně.  |b Fakulta multimediálních komunikací  |7 kn20020610008 
710 2 |a Univerzita Konštantína Filozofa.  |b Katedra masmediálnej komunikácie a reklamy  |7 mzk2008466709 
910 |a ZLD002 
992 |a BK  |b SK  |d 14 
901 |f [1. vyd.]  |g Publikace dělena do 2 svazků z technických důvodů  |o 20081112 
999 |c 51008  |d 51008 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 659SBORNÍK  |7 0  |8 BOOK  |9 91118  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 030  |d 2009-02-05  |h 1.díl  |l 2  |o 659/SBORNÍK  |p 420010122466  |r 2019-08-26  |v 100.00  |w 2019-08-26  |x N: nákup  |x 20100831  |y 05 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 659SBORNÍK  |7 0  |8 BOOK  |9 91119  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 030  |d 2009-02-05  |h 1.díl  |l 6  |o 659/SBORNÍK  |p 420010122467  |r 2019-08-26  |v 100.00  |w 2019-08-26  |x N: nákup  |x 20100831  |y 05 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 659SBORNÍK  |7 0  |8 BOOK  |9 91120  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 030  |d 2009-02-05  |h 2.díl  |o 659/SBORNÍK  |p 420010122468  |r 2019-08-26  |v 100.00  |w 2019-08-26  |x N: nákup  |x 20100831  |y 05 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 659SBORNÍK  |7 0  |8 BOOK  |9 91122  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 030  |d 2009-02-05  |h 2.díl  |l 5  |o 659/SBORNÍK  |p 420010122470  |r 2019-08-26  |v 100.00  |w 2019-08-26  |x N: nákup  |x 20100831  |y 05