catalog k.utb
Toggle navigation
čeština
Log Out
Login
TBU Catalog
e-resources
E-THESES
All Fields
Title
Author
Subject
ISBN/ISSN
Tag
Find
Advanced Search
Skip to content
Skip to footer
Back to Homepage
Formy měření účinnosti reklamy...
Description
Formy měření účinnosti reklamy v praxi reklamních agentur bakalářská práce
Saved in:
Bibliographic Details
Main Author:
Talašová, Jitka
(Dissertant)
Other Authors:
Svoboda, Václav, 1940-
(Thesis advisor)
Format:
Manuscript
Language:
Czech
Published:
2004
Subjects:
ankety
evaluace
marketingový mix
metodika
reklama
reklamní agentury
účinnost
bakalářská práce
Physical Description:
71 l., [xxii] l. příl. : il.
Cover
Holdings
More Information
Staff View
Description
Save to List
Cite this
Export Record
Export to CitacePRO
Export to RefWorks
Export to EndNoteWeb
Export to EndNote
Export to BibTeX
Email this
Similar Items
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Projekt měření účinnosti reklamy Baumax v rámci pobočky Olomouc
by: Stiborová, Šárka
Published: (2002)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Aplikace novelizované normy ISO 9001:2000 v podmínkách Treso Logistik, a.s. Zlín se zaměřením na hodnocení organizace zákazníkem
by: Hnilová, Lenka
Published: (2003)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Vyznání muže reklamy
by: Ogilvy, David, 1911-1999
Published: (1995)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Problém umístění a prosazení nové reklamní agentury na reklamním trhu diplomová práce
by: NOVOSAD, Tomáš
Published: (1997)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Analýza rozhlasových reklamních komunikátů - Focus group vs. Obsahová analýza bakalářská práce
by: Kundel, Rudolf
Published: (2004)
×
Loading...