catalog k.utb
Toggle navigation
čeština
Log Out
Login
TBU Catalog
e-resources
E-THESES
All Fields
Title
Author
Subject
ISBN/ISSN
Tag
Find
Advanced Search
Skip to content
Skip to footer
Back to Homepage
Firemní časopis jako nástroj m...
Description
Firemní časopis jako nástroj marketingové komunikace diplomová práce
Saved in:
Bibliographic Details
Main Author:
Šuláková, Barbora
(Dissertant)
Other Authors:
Gregarová, Magda
(Thesis advisor)
Format:
Manuscript
Language:
Czech
Published:
2004
Subjects:
Baťa a.s. (Zlín, Česko)
Detail (zákaznický časopis)
marketingová komunikace
móda
OBUV
propagace
zákazníci
časopisy
diplomové práce
Physical Description:
88 l. : il.
Cover
Holdings
More Information
Staff View
Description
Save to List
Cite this
Export Record
Export to CitacePRO
Export to RefWorks
Export to EndNoteWeb
Export to EndNote
Export to BibTeX
Email this
Similar Items
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Projekt marketingových komunikací pro firmu Gastrorex s.r.o. Bratislava diplomová práce
by: Martišková, Zdenka
Published: (2004)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Typ - časopis pro moderní podnikání, obsahová analýza a jeho odkaz soudobé reklamě
by: Doležalová, Iva, et al.
Published: (2003)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Optimální marketingová a propagační strategie časopisu diváků soukromé televize v České republice
by: Brzokoupil, Petr
Published: (2003)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Komunikační strategie nového zákaznického časopisu
by: Koutný, Aleš
Published: (2006)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
GRAPHIS Magazindesign
Published: (1992)
×
Loading...