catalog k.utb
Toggle navigation
čeština
Log Out
Login
TBU Catalog
e-resources
E-THESES
All Fields
Title
Author
Subject
ISBN/ISSN
Tag
Find
Advanced Search
Skip to content
Skip to footer
Back to Homepage
Film jako médium propagace
Description
Film jako médium propagace bakalářská práce
Saved in:
Bibliographic Details
Main Author:
Kašparová, Marta
(Dissertant)
Other Authors:
Bačuvčík, Radim, 1975-
(Thesis advisor)
Format:
Manuscript
Language:
Czech
Published:
2004
Subjects:
film
reklama a propagace
product placement
masmédia
advertising
mass media
bakalářské práce
bachelor's theses
Physical Description:
57 l., iil l. příl. : il.
Cover
Holdings
More Information
Staff View
Description
Save to List
Cite this
Export Record
Export to CitacePRO
Export to RefWorks
Export to EndNoteWeb
Export to EndNote
Export to BibTeX
Email this
Similar Items
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Výzkum využití marketingových aktivit pro úspěch filmu a využití filmu pro podporu produktu, odvětví a oblasti disertační práce = Research of utilization of the marketing activities for the success of the film and utilization of the film for the support of a product, sector and region
by: Vican, Tomáš, 1972-
Published: (2013)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Výzkum využití marketingových aktivit pro úspěch filmu a využití filmu pro podporu produktu, odvětví a oblasti = Research of utilization of the marketing activities for the success of the film and utilization of the film for the support of a product, sector and region : teze disertační práce
by: Vican, Tomáš, 1972-
Published: (2014)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Film jako médium propagace v ČR
by: Kašparová, Marta
Published: (2006)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Marketingový nástroj product placement v českém prostředí
by: Kramoliš, Jan, 1979-, et al.
Published: (2015)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Využití product placementu jako rozvíjejícího se marketingového nástroje v České republice = The use of product placement as an expanding marketing tool in the Czech Republic : disertační práce
by: Kopečková, Martina, 1984-
Published: (2014)
×
Loading...