Customer service : career success through customer loyalty

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Timm, Paul R. (Author)
Format: Book
Language: English
Published: Upper Saddle River, N.J. : Pearson Prentice Hall, 2007
Edition: 4th ed.
Subjects:
ISBN: 0132236583
978-0-13-223658-4
Physical Description: xviii, 281 s. : il. ; 26 cm

Cover

Table of contents

LEADER 01325cam a2200349 a 4500
001 38079
003 CZ ZlUTB
005 20190826001031.0
008 060808s2007 xxua b 001 0 eng
020 |a 0132236583  |q (brož.) 
020 |a 978-0-13-223658-4  |q (brož.) 
040 |a DLC  |c DLC  |d DLC  |d ZLD002 
072 7 |a 366  |x Ochrana spotřebitele. Chování spotřebitele  |2 Konspekt  |9 18 
080 |a 005.346  |2 MRF 
080 |a 658.8  |2 MRF 
080 |a 366-05  |2 MRF 
080 |a 366.1  |2 MRF 
100 1 |a Timm, Paul R.  |4 aut 
245 1 0 |a Customer service :  |b career success through customer loyalty /  |c Paul R. Timm 
250 |a 4th ed. 
260 |a Upper Saddle River, N.J. :  |b Pearson Prentice Hall,  |c 2007 
300 |a xviii, 281 s. :  |b il. ;  |c 26 cm 
504 |a Obsahuje bibliografické odkazy a rejstřík 
650 0 7 |a spotřebitelé  |7 ph125967  |2 czenas 
650 0 7 |a spotřebitelské chování  |7 ph125966  |2 czenas 
650 0 7 |a řízení vztahů se zákazníky  |7 ph118187  |2 czenas 
650 0 4 |a zákazníci 
856 4 1 |3 Table of contents only  |u http://www.loc.gov/catdir/toc/ecip0618/2006026024.html 
910 |a ZLD002 
992 |a BK  |d 1 
999 |c 38079  |d 38079 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 366TIMMPR  |7 0  |8 BOOK  |9 86768  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 010  |d 2008-08-14  |l 1  |o 366/TIMM,P.R.  |p 420010117919  |r 2019-08-26  |v 1350.00  |w 2019-08-26  |x N:nákup  |y 08