Advances in electronic marketing

Kniha o internetovém marketingu, World Wide Web a dalších elektronických marketingových nástrojích jakými jsou geografické informační systémy, databáze v marketingu a reklama prostřednictvím internetu

Saved in:
Bibliographic Details
Other Authors: Clarke, Irvine, 1961- (Editor), Flaherty, Theresa, 1968- (Editor)
Format: eBook
Language: English
Published: Hershey, PA : Idea Group Pub., c2005
Subjects:
ISBN: 1591403219
1-59140-323-5
9781591403234
9781591403227
1591403227
Physical Description: xv, 318 s. : il. ; 27 cm

Cover

Table of contents

Description
Summary: Kniha o internetovém marketingu, World Wide Web a dalších elektronických marketingových nástrojích jakými jsou geografické informační systémy, databáze v marketingu a reklama prostřednictvím internetu
Format: Způsob přístupu: WWW
Bibliography: Obsahuje bibliografické odkazy a rejstřík
ISBN: 1591403219
1-59140-323-5
9781591403234
9781591403227
1591403227
Access: Plný text je dostupný po přihlášení pouze pro studenty a zaměstnance