Direkt marketing jako nástroj podpory prodeje a jeho využití ve firmě Barum Continental spol. s r.o. bakalářská práce

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Krajčová, Vendula (Dissertant)
Other Authors: Pilík, Michal, 1978- (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2004
Subjects:
Physical Description: 57 l., [6] l. příl. : il.

Cover

LEADER 01176ctm a22002777a 4500
001 3713
003 CZ ZlUTB
005 20190825231717.0
008 041221s2004^ xr ||||| ||||| |||||cze|d
040 |a ZLD002  |b cze  |c ZLD002  |d ZLD002 
080 |a 339.138  |2 v 
080 |a 658.8  |2 v 
100 1 |a Krajčová, Vendula  |4 dis 
245 1 0 |a Direkt marketing jako nástroj podpory prodeje a jeho využití ve firmě Barum Continental spol. s r.o.  |h [rukopis] :  |b bakalářská práce /  |c Vendula Krajčová ; [vedoucí bakalářské práce Michal Pilík] 
260 |c 2004 
300 |a 57 l., [6] l. příl. :  |b il. 
650 0 4 |a Barum Continental (Otrokovice, Česko) 
650 0 7 |a pneumatiky  |7 ph124143  |2 czenas 
650 0 4 |a podpora prodeje 
650 0 7 |a přímý marketing  |7 ph115992  |2 czenas 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Pilík, Michal,  |d 1978-  |7 mzk2006317988  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně.  |b Fakulta managementu a ekonomiky.  |b Ústav managementu  |4 dgg 
992 |a DS 
999 |c 3713  |d 3713 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 D2004KRAJČOVÁV  |7 1  |8 MANUS  |9 5970  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 001  |d 2006-07-29  |o D2004/KRAJČOVÁ,V.  |p 420010089196  |r 2019-08-25  |w 2019-08-25  |x 20100831  |y 10