catalog k.utb
Toggle navigation
čeština
Log Out
Login
TBU Catalog
e-resources
E-THESES
All Fields
Title
Author
Subject
ISBN/ISSN
Tag
Find
Advanced Search
Skip to content
Skip to footer
Back to Homepage
Kulturní aspekty české a evrop...
Description
Kulturní aspekty české a evropské reklamy
Saved in:
Bibliographic Details
Main Author:
Světlík, Jaroslav, 1949-
(Author)
Corporate Author:
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Format:
Manuscript
Language:
Czech
Published:
Zlín,
2004
Subjects:
reklama a propagace
>
kulturní aspekty
marketingová komunikace
>
kulturní aspekty
reklama a propagace
>
Česko
reklama a propagace
>
země Evropské unie
marketingová komunikace
>
Česko
marketingová komunikace
>
země Evropské unie
habilitační práce
ISBN:
(váz.)
Physical Description:
188 l. ; 30 cm
Cover
Holdings
More Information
Staff View
Description
Bibliography:
Obsahuje bibliografie
ISBN:
(váz.)
Save to List
Cite this
Export Record
Export to CitacePRO
Export to RefWorks
Export to EndNoteWeb
Export to EndNote
Export to BibTeX
Email this
Similar Items
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Kulturní aspekty české a evropské reklamy = Cultural aspects of Czech and European advertising
by: Světlík, Jaroslav, 1949-
Published: (2005)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Kulturní aspekty české a evropské reklamy : výstupy prvního roku řešení grantového projektu GAČR 402/06/0509 = Cultural aspects of Czech and European advertising = Marketing communication and curtural [i.e. cultural] aspects of Czech and European advertising
Published: (2007)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Konec reklamy, jak jsme ji dosud znali
by: Zyman, Sergio, et al.
Published: (2004)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Marketingová komunikace
by: Kozák, Vratislav, 1956-
Published: (2004)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Advertising and promotion : an integrated marketing communications perspective
by: Belch, George E. 1951-, et al.
Published: (2009)
×
Loading...