Využívání kontaktních center a řízení vztahů se zákazníky (CRM) pro zvýšení konkurenceschopnosti na stagnujících trzích habilitační práce

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Kozák, Vratislav, 1956- (Dissertant)
Corporate Author: Z-Elektro
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: Zlín, 2005
Subjects:
Physical Description: 201 l. : il. ; 30cm

Cover

LEADER 01780ctm a2200409 a 4500
001 34985
003 CZ ZlUTB
005 20190826000528.0
007 ta
008 061116s2005 xr f m 000 0 cze
040 |a BOA001  |b cze  |d ABA001  |d ZLD002 
041 0 |a cze  |b eng 
072 7 |a 658  |x Řízení a správa podniku  |2 Konspekt  |9 4 
080 |a 005.346  |2 MRF 
080 |a 005.332.4  |2 MRF 
080 |a (043.5)  |2 MRF 
100 1 |a Kozák, Vratislav,  |d 1956-  |7 xx0015951  |4 dis 
245 1 0 |a Využívání kontaktních center a řízení vztahů se zákazníky (CRM) pro zvýšení konkurenceschopnosti na stagnujících trzích  |h [rukopis] :  |b habilitační práce /  |c Vratislav Kozák 
260 |a Zlín,  |c 2005 
300 |a 201 l. :  |b il. ;  |c 30cm 
500 |a Nad názvem: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky, Ústav managementu 
502 |a Habilitační práce, Obor Management a ekonomika podniku--Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky, 2005 
504 |a Obsahuje bibliografii 
546 |a Anglické resumé 
650 0 7 |a řízení vztahů se zákazníky  |7 ph118187  |2 czenas 
650 0 7 |a konkurenceschopnost  |7 ph121800  |2 czenas 
650 0 4 |a informační a poradenská centra 
650 0 9 |a customer relationship management  |2 eczenas 
650 0 9 |a competitiveness  |2 eczenas 
655 7 |a disertace  |7 fd132024  |2 czenas 
655 9 |a dissertations  |2 eczenas 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně.  |b Fakulta managementu a ekonomiky  |7 kn20010709196  |4 dgg 
710 2 |a Z-Elektro  |c (Zlín, Česko) 
910 |a ZLD002 
992 |a BK 
999 |c 34985  |d 34985 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 KKOZÁKV  |7 0  |8 MANUS  |9 79814  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 001  |d 2008-01-21  |o K/KOZÁK,V.  |p 420010111833  |r 2019-08-26  |v 100.00  |w 2019-08-26  |x N:dar  |y 12