Základy marketingu : aplikační a systematický přehled

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Rošický, Stanislav, 1942- (Author)
Corporate Author: Univerzita Hradec Králové. Fakulta informatiky a managementu
Format: Book
Language: Czech
Published: Hradec Králové : Gaudeamus, 2004
Edition: 2. vyd.
Subjects:
ISBN: 8070417862
Physical Description: 111 s. ; 21 cm

Cover

Table of contents

LEADER 01594cam a2200373 a 4500
001 34202
003 CZ ZlUTB
005 20190826000416.0
007 ta
008 050121s2004 xr e p 000 0 cze
020 |a 8070417862  |q (brož.) 
040 |a ABA001  |b cze  |d ZLD002 
072 7 |a 658  |x Řízení a správa podniku  |2 Konspekt  |9 4 
072 7 |a 37.016  |x Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice  |2 Konspekt  |9 22 
080 |a 658.8  |2 MRF 
080 |a (075.8)  |2 MRF 
100 1 |a Rošický, Stanislav,  |d 1942-  |7 mzk2003171456  |4 aut 
245 1 0 |a Základy marketingu :  |b aplikační a systematický přehled /  |c Stanislav Rošický 
250 |a 2. vyd. 
260 |a Hradec Králové :  |b Gaudeamus,  |c 2004 
300 |a 111 s. ;  |c 21 cm 
500 |a 500 výt. 
500 |a Nad názvem: Univerzita Hradec Králové, Fakulta informatiky a managementu 
504 |a Obsahuje bibliografii 
650 0 7 |a marketing  |7 ph115227  |2 czenas 
650 0 9 |a marketing  |2 eczenas 
655 7 |a učebnice vysokých škol  |7 fd133772  |2 czenas 
655 9 |a textbooks (higher)  |2 eczenas 
710 2 |a Univerzita Hradec Králové.  |b Fakulta informatiky a managementu  |7 kn20020321790 
910 |a ZLD002 
992 |a BK  |b SK  |d 2 
999 |c 34202  |d 34202 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 S339138ROŠICKÝS  |7 0  |8 BOOK  |9 78754  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 030  |d 2007-12-20  |o S339.138/ROŠICKÝ,S.  |p 420010112983  |r 2019-08-26  |v 51.00  |w 2019-08-26  |x N:nákup  |x 20100831  |y 05 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 S339138ROŠICKÝS  |7 0  |8 BOOK  |9 78755  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 030  |d 2007-12-20  |l 2  |o S339.138/ROŠICKÝ,S.  |p 420010112984  |r 2019-08-26  |v 51.00  |w 2019-08-26  |x N:nákup  |x 20100831  |y 05