catalog k.utb
Toggle navigation
čeština
Log Out
Login
TBU Catalog
e-resources
E-THESES
All Fields
Title
Author
Subject
ISBN/ISSN
Tag
Find
Advanced Search
Skip to content
Skip to footer
Back to Homepage
10 zlatých pravidel péče o zák...
Description
10 zlatých pravidel péče o zákazníka, aneb, CRM v digitálním věku
Saved in:
Bibliographic Details
Main Authors:
Bureš, Ivan
(Author)
,
Řehulka, Pavel
(Author)
Format:
Book
Language:
Czech
Published:
Praha :
Management Press,
2006
Edition:
2. vyd.
Subjects:
management prodeje
řízení vztahů se zákazníky
sales management
customer relationship management
příručky
handbooks, manuals, etc
ISBN:
8072611496
Physical Description:
158 s. ; 21 cm
Cover
Table of contents
Holdings
More Information
Staff View
Description
ISBN:
8072611496
Save to List
Cite this
Export Record
Export to CitacePRO
Export to RefWorks
Export to EndNoteWeb
Export to EndNote
Export to BibTeX
Email this
Similar Items
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
10 zlatých pravidel péče o zákazníka, aneb, CRM v digitálním věku
by: Bureš, Ivan, et al.
Published: (2001)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Péče o zákazníka : tréninková kniha
by: Doane, Darryl S., et al.
Published: (2006)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Buzz : 50 maličkostí, které mají velký vliv na prvotřídní služby zákazníkům
by: Freemantle, David, 1942-
Published: (2006)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Analýza prodeje a získávání zákazníka ve firmě "Atack" Ladislav Hnilo : bakalářská práce
by: Šenkeříková, Barbora
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Customer relationship management (CRM) for medium and small enterprises : how to find the right solution for effectively connecting with your customers
by: Specchia, Antonio,
Published: (2022)
×
Loading...