Využívání kontaktních center a řízení vztahů se zákazníky (CRM) pro zvýšení konkurenceschopnosti na stagnujících trzích = Exploiting contact centres and managing relationships with one's customers (CRM) for improving the competitive ability of manufacturers in stagnating markets : teze habilitační práce

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Kozák, Vratislav, 1956- (Dissertant)
Format: Book
Language: Czech
Published: Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2006
Series: Teze habilitační práce = Habilitation thesis summary
Subjects:
ISBN: 807318480X
Physical Description: 39 s. ; 21 cm

Cover

Table of contents

LEADER 03634cam a2200601 a 4500
001 32158
003 CZ ZlUTB
005 20190826000021.0
007 ta
008 061116s2006 xr f m 000 0 cze
020 |a 807318480X  |q (brož.) 
040 |a BOA001  |b cze  |d ABA001  |d ZLD002 
041 0 |a cze  |b eng 
072 7 |a 658  |x Řízení a správa podniku  |2 Konspekt  |9 4 
080 |a 005.346  |2 MRF 
080 |a 005.332.4  |2 MRF 
080 |a (043.5)  |2 MRF 
080 |a (048.3)  |2 MRF 
100 1 |a Kozák, Vratislav,  |d 1956-  |7 xx0015951  |4 dis 
245 1 0 |a Využívání kontaktních center a řízení vztahů se zákazníky (CRM) pro zvýšení konkurenceschopnosti na stagnujících trzích =  |b Exploiting contact centres and managing relationships with one's customers (CRM) for improving the competitive ability of manufacturers in stagnating markets : teze habilitační práce /  |c Vratislav Kozák 
246 3 1 |a Exploiting contact centres and managing relationships with one's customers (CRM) for improving the competitive ability of manufacturers in stagnating markets 
260 |a Zlín :  |b Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně,  |c 2006 
300 |a 39 s. ;  |c 21 cm 
490 1 |a Teze habilitační práce =  |a Habilitation thesis summary 
500 |a Nad názvem: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Souběžný název edice z rubu tit. s. 
500 |a Na obálce nesprávně uvedena edice Teze dizertační práce. 
500 |a 60 výt. 
502 |a Teze habilitační práce, Obor Management a ekonomika podniku--Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky, 2006 
504 |a Obsahuje bibliografii 
546 |a Anglické resumé 
650 0 7 |a řízení vztahů se zákazníky  |7 ph118187  |2 czenas 
650 0 7 |a konkurenceschopnost  |7 ph121800  |2 czenas 
650 0 4 |a informační a poradenská centra 
650 0 9 |a customer relationship management  |2 eczenas 
650 0 9 |a competitiveness  |2 eczenas 
655 7 |a disertace  |7 fd132024  |2 czenas 
655 7 |a teze  |7 fd133701  |2 czenas 
655 9 |a dissertations  |2 eczenas 
655 9 |a abstracts  |2 eczenas 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně.  |b Fakulta managementu a ekonomiky  |7 kn20010709196  |4 dgg 
810 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně.  |t Teze habilitační práce  |0 s 
910 |a ZLD002 
992 |a BK 
999 |c 32158  |d 32158 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 KKOZÁKV  |7 0  |8 BOOK  |9 73433  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 001  |d 2007-04-13  |o K/KOZÁK,V.  |p 420010105280  |r 2019-08-26  |w 2019-08-26  |x N:povinný výtisk  |y 12 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 KKOZÁKV  |7 0  |8 BOOK  |9 73434  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 001  |d 2007-04-13  |o K/KOZÁK,V.  |p 420010105281  |r 2019-08-26  |w 2019-08-26  |x N:povinný výtisk  |y 12 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 KKOZÁKV  |7 0  |8 BOOK  |9 73435  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 001  |d 2007-04-13  |o K/KOZÁK,V.  |p 420010105282  |r 2019-08-26  |w 2019-08-26  |x N:povinný výtisk  |y 12 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 KKOZÁKV  |7 0  |8 BOOK  |9 73436  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 001  |d 2007-04-13  |o K/KOZÁK,V.  |p 420010105283  |r 2019-08-26  |w 2019-08-26  |x N:povinný výtisk  |y 12 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 KKOZÁKV  |7 0  |8 BOOK  |9 73437  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 001  |d 2007-04-17  |o K/KOZÁK,V.  |p 420010106527  |r 2019-08-26  |w 2019-08-26  |x N:povinný výtisk  |y 12 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 KKOZÁKV  |7 0  |8 BOOK  |9 73438  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 001  |d 2007-04-17  |o K/KOZÁK,V.  |p 420010106528  |r 2019-08-26  |w 2019-08-26  |x N:povinný výtisk  |y 12 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 KKOZÁKV  |7 0  |8 BOOK  |9 73439  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 001  |d 2007-04-17  |o K/KOZÁK,V.  |p 420010106530  |r 2019-08-26  |w 2019-08-26  |x N:povinný výtisk  |y 12 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 KKOZÁKV  |7 0  |8 BOOK  |9 73440  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 037  |d 2007-04-17  |o K/KOZÁK,V.  |p 420010106529  |r 2019-08-26  |w 2019-08-26  |x N:povinný výtisk  |y 01