Marketing principy, postupy, metody

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Grosová, Stanislava, 1954- (Author)
Corporate Author: Vysoká škola chemicko-technologická v Praze
Format: eBook
Language: Czech
Published: Praha : Vysoká škola chemicko-technologická, 2002
Edition: Vyd. 1.
Subjects:
ISBN: 8070805056
Physical Description: 165 s. : il. ; 28 cm

Cover

Table of contents

LEADER 01503cam a2200409 a 4500
001 29018
003 CZ ZlUTB
005 20200319182822.0
006 m-----o--d--------
007 cr-|n-
008 060314s2002 xr e | cze
020 |a 8070805056  |q (brož.) 
040 |a BOA001  |b cze  |d ZLD002 
072 7 |a 658  |x Řízení a správa podniku  |2 Konspekt  |9 4 
072 7 |a 37.016  |x Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice  |2 Konspekt  |9 22 
080 |a (075.8)  |2 MRF 
080 |a 658.8  |2 MRF 
080 |a 339.138  |2 MRF 
100 1 |a Grosová, Stanislava,  |d 1954-  |7 mzk2003194746  |4 aut 
245 1 0 |a Marketing  |h [elektronický zdroj] :  |b principy, postupy, metody /  |c Stanislava Grosová 
250 |a Vyd. 1. 
260 |a Praha :  |b Vysoká škola chemicko-technologická,  |c 2002 
300 |a 165 s. :  |b il. ;  |c 28 cm 
500 |a Na tit. s. uveden rok 2004 
500 |a Dotisk 2005 
500 |a Náklad 100 výtisků, dotisk 200 výtisků 
500 |a Nad názvem: Vysoká škola chemicko-technologická v Praze 
504 |a Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy 
538 |a Způsob přístupu: WWW 
650 0 4 |a MARKETING 
655 7 |a učebnice vysokých škol  |7 fd133772  |2 czenas 
655 7 |a elektronické knihy  |7 fd186907  |2 czenas 
710 2 |a Vysoká škola chemicko-technologická v Praze  |7 kn20010710384 
856 4 1 |u http://vydavatelstvi.vscht.cz/knihy/uid_isbn-80-7080-505-6/pages-img/  |y Plný text 
910 |a ZLD002 
992 |a ER 
999 |c 29018  |d 29018