Marketing : časopis pro podnikatelskou praxi

Saved in:
Bibliographic Details
Format: Journal
Language: Czech
Published: Praha : UTRIN - průmyslové vydavatelství a nakladatelství, 1990-1992
Praha : Pragoconsult
1991 (č. 2)-1992 Praha : Agma
Subjects:
Physical Description: 3 sv. : il. ; 21 cm

Cover

LEADER 01510nas a22003617a 4500
001 28287
003 CZ ZlUTB
005 20190825235533.0
008 031021d19901992xr qr p r 0 b0cze d
015 |a cnb000356146 
040 |a ZLD002  |b cze  |c ZLD002 
072 7 |a 658  |x Řízení a správa podniku  |2 Konspekt  |9 4 
080 |a 658.8  |2 MRF 
080 |a (051)-027.561  |2 MRF 
245 0 0 |a Marketing :  |b časopis pro podnikatelskou praxi 
260 |a Praha :  |b UTRIN - průmyslové vydavatelství a nakladatelství,  |c 1990-1992 
260 3 |2 1990 (č. 3)-1991  |a Praha :  |b Pragoconsult 
260 3 |a 1991 (č. 2)-1992  |a Praha :  |b Agma 
300 |a 3 sv. :  |b il. ;  |c 21 cm 
310 |a 6x ročně  |b 1992 
321 |a 4x ročně  |b 1990-1991 
362 0 |a [roč. 1], č. 1 (1990)-[roč. 3], č. 6 (1992) 
500 |a Pův. podnázev: Informace o teorii a praxi marketingu 
650 0 7 |a marketing  |7 ph115227  |2 czenas 
650 0 9 |a marketing  |2 eczenas 
655 7 |a odborné časopisy  |7 fd132951  |2 czenas 
655 9 |a professional journals  |2 eczenas 
910 |a ZLD002  |r 1990 (č. 3), 1991 (č. 2, 3, 4), 1992 (č. 1-6) 
992 |a SE 
999 |c 28287  |d 28287 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |7 0  |8 ISSBD  |9 68276  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 001  |d 2006-07-29  |h 1, 1990, č.3  |p B4763  |r 2019-08-25  |w 2019-08-25  |y 01 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |7 0  |8 ISSBD  |9 68277  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 001  |d 2006-07-29  |h 2, 1991, č.2-4  |p B4764  |r 2019-08-25  |w 2019-08-25  |y 01 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |7 0  |8 ISSBD  |9 68278  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 001  |d 2006-07-29  |h 3, 1992, č.1-6  |p B4765  |r 2019-08-25  |w 2019-08-25  |y 01