Marketing a komunikace : časopis České marketingové společnosti a České společnosti pro propagaci a public relations - MOSPRA

Původní články marketingových odborníků z oblasti teorie a praxe z nejširšího hlediska, překlady článků a statí ze zahraničních časopisů a knih (s uvedením zdroje), které mají vztah k současnému rozvoji marketingu u nás a informace o činnosti České marketingové společnosti a zprávy pro členy...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Previous TitleMarketing
Format Journal
LanguageCzech
Published Praha : Brno : Česká marketingová společnost ; Česká společnost pro propagaci a public relations - MOSPRA, [1989]-
Subjects
Online AccessWWW stránky vydavatele
ISSN1211-5622
Physical Description^^^sv. ; 30 cm

Cover

More Information
Summary:Původní články marketingových odborníků z oblasti teorie a praxe z nejširšího hlediska, překlady článků a statí ze zahraničních časopisů a knih (s uvedením zdroje), které mají vztah k současnému rozvoji marketingu u nás a informace o činnosti České marketingové společnosti a zprávy pro členy
Published:Roč. 1, č. 1 (1989)-
Item Description:Změna podnázvu: časopis České marketingové společnosti
Popsáno dle: Roč. 6, č. 1, (1995)
Publication Frequency:4x ročně
ISSN:1211-5622
Physical Description:^^^sv. ; 30 cm