Customer Relationship Management im Handel : Strategien - Konzepte - Erfahrungen

Saved in:
Bibliographic Details
Other Authors: Ahlert, Dieter (Editor)
Format: Book
Language: German
Published: Berlin : Springer, 2002
Subjects:
ISBN: 3540429026
Physical Description: ix, 446 s. : il.

Cover

Table of contents

LEADER 00905cam a22002417a 4500
001 2662
003 CZ ZlUTB
005 20190825231555.0
008 030113s2002 gw |||||r|||||||||||ger|d
020 |a 3540429026 
040 |a ZLD002  |b cze  |c ZLD002  |d ZLD002 
080 |a 658.8.01  |2 v 
245 0 0 |a Customer Relationship Management im Handel :  |b Strategien - Konzepte - Erfahrungen /  |c Dieter Ahlert (Herausgeber) ... [et al.] 
260 |a Berlin :  |b Springer,  |c 2002 
300 |a ix, 446 s. :  |b il. 
650 0 7 |a dolování dat  |7 ph165954  |2 czenas 
650 0 4 |a PRODEJ 
650 0 7 |a řízení vztahů se zákazníky  |7 ph118187  |2 czenas 
700 1 |a Ahlert, Dieter  |4 edt 
910 |a ZLD002 
992 |a BK  |b SK  |d 15 
999 |c 2662  |d 2662 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 6588CUSTOMER  |7 0  |8 BOOK  |9 4128  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 006  |d 2006-07-29  |l 16  |m 2  |o 658.8/CUSTOMER  |p 420010078195  |r 2020-03-30  |s 2020-01-28  |v 1736.00  |w 2019-08-25  |x N:nákup  |x 20100430  |y 04