Současné proměny vzdělávání učitelů

Kniha informuje o současném stavu systému vzdělávání učitelů v České republice. Profesionalizace učitelství, nutnost nových učebních metod a jejich celostátní prosazení jsou hlavními myšlenkami publikace, která se podrobně věnuje inovacím v přípravě učitelů mateřských, primárních a sekundárních škol...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author Spilková, Vladimíra, 1956- (Author)
Format Book
LanguageCzech
Published Brno : Paido, 2004
Subjects
ISBN8073150816
Physical Description271 s. ; 23 cm

Cover

More Information
Summary:Kniha informuje o současném stavu systému vzdělávání učitelů v České republice. Profesionalizace učitelství, nutnost nových učebních metod a jejich celostátní prosazení jsou hlavními myšlenkami publikace, která se podrobně věnuje inovacím v přípravě učitelů mateřských, primárních a sekundárních škol. Autorky jednotlivých kapitol přihlížejí k evropskému kontextu, ke změnám, kterými české školství prošlo po roce 1989, a k novým dlouhodobým cílům vzdělávání. Kniha obsahuje výsledky řady výzkumů zaměřených na budoucí pedagogy a poukazuje na opodstatněnost nových výukových modelů (např. koncepce kurzu "Osobnostní a sociální výchova", nebo př. dramatické výchovy). Součástí publikace je rozsáhlý seznam literatury pro obor učitelské teorie.
Publikace je určena všem, kteří mají v současné době možnost podílet se na přeměně systému vzdělávání učitelů a vývoji učebních metod.
Bibliography:Obsahuje bibliografie
ISBN:8073150816
Physical Description:271 s. ; 23 cm