Současné proměny vzdělávání učitelů
Kniha informuje o současném stavu systému vzdělávání učitelů v České republice. Profesionalizace učitelství, nutnost nových učebních metod a jejich celostátní prosazení jsou hlavními myšlenkami publikace, která se podrobně věnuje inovacím v přípravě učitelů mateřských, primárních a sekundárních škol...
Saved in:
Main Author: | |
---|---|
Format: | Book |
Language: | Czech |
Published: |
Brno :
Paido,
2004
|
Subjects: | |
ISBN: | 8073150816 |
Physical Description: | 271 s. ; 23 cm |
Summary: | Kniha informuje o současném stavu systému vzdělávání učitelů v České republice. Profesionalizace učitelství, nutnost nových učebních metod a jejich celostátní prosazení jsou hlavními myšlenkami publikace, která se podrobně věnuje inovacím v přípravě učitelů mateřských, primárních a sekundárních škol. Autorky jednotlivých kapitol přihlížejí k evropskému kontextu, ke změnám, kterými české školství prošlo po roce 1989, a k novým dlouhodobým cílům vzdělávání. Kniha obsahuje výsledky řady výzkumů zaměřených na budoucí pedagogy a poukazuje na opodstatněnost nových výukových modelů (např. koncepce kurzu "Osobnostní a sociální výchova", nebo př. dramatické výchovy). Součástí publikace je rozsáhlý seznam literatury pro obor učitelské teorie. Publikace je určena všem, kteří mají v současné době možnost podílet se na přeměně systému vzdělávání učitelů a vývoji učebních metod. |
---|---|
Bibliography: | Obsahuje bibliografie |
ISBN: | 8073150816 |