Contemporary marketing 1999

Saved in:
Bibliographic Details
Main Authors: Boone, Louis E., 1941- (Author), Kurtz, David L., 1941- (Author)
Format: Book
Language: English
Published: Fort Worth : The Dryden Press, [1999]
Series: Dryden Press series in marketing
Subjects:
ISBN: 003022313X
Physical Description: xxxiii, 742 stran, 83 různě číslovaných stran : ilustrace (barevné) ; 28 cm

Cover

Table of contents

LEADER 01619cam a2200421 i 4500
001 2583
003 CZ ZlUTB
005 20190825231549.0
007 ta
008 000817s1999 xxua e p 001 0 eng d
020 |a 003022313X  |q (brožováno) 
040 |a ZLD002  |b cze  |e rda 
072 7 |a 658  |x Řízení a správa podniku  |2 Konspekt  |9 4 
072 7 |a 37.016  |x Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice  |2 Konspekt  |9 22 
080 |a 658.8  |2 MRF 
080 |a (075)  |2 MRF 
100 1 |a Boone, Louis E.,  |d 1941-  |7 vse2005299818  |4 aut 
240 1 0 |a Contemporary marketing 
245 1 0 |a Contemporary marketing 1999 /  |c Louis E. Boone, David L. Kurtz 
264 1 |a Fort Worth :  |b The Dryden Press,  |c [1999] 
264 4 |c ©1999 
300 |a xxxiii, 742 stran, 83 různě číslovaných stran :  |b ilustrace (barevné) ;  |c 28 cm 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a bez média  |b n  |2 rdamedia 
338 |a svazek  |b nc  |2 rdacarrier 
490 1 |a The Dryden Press series in marketing 
500 |a Terminologický slovník 
504 |a Obsahuje bibliografii a rejstříky 
650 0 7 |a marketing  |7 ph115227  |2 czenas 
650 0 9 |a marketing  |2 eczenas 
655 7 |a učebnice  |7 fd133770  |2 czenas 
655 9 |a textbooks  |2 eczenas 
700 1 |a Kurtz, David L.,  |d 1941-  |7 vse2005299819  |4 aut 
830 0 |a Dryden Press series in marketing 
910 |a ZLD002 
992 |a BK  |b SK  |d 1 
999 |c 2583  |d 2583 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 339138BOONELE  |7 0  |8 BOOK  |9 4023  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 030  |d 2006-07-29  |i 71443  |l 1  |o 339.138/BOONE,L.E.  |p 420010071443  |r 2019-08-25  |v 1743.00  |w 2019-08-25  |x N:převod z FaME Kramoliš 10.10.2014;  |x 20100430  |y 05