Prodej problémovým zákazníkům : klíč k vyjednávání a přesvědčování

Osvojení osmi technik (upevnit vztah, přizpůsobit svoji strategii jednání, připravit svůj prodej dobrou diagnostikou, ovlivnit svého zákazníka, překonat námitky, prodat svoji cenu, protlačit uzavření, odstranit spory) napomáhá zdokonalování vlastních schopností prodejce. Shrnutí základních principů...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Caron, Nicolas, 1964- (Author)
Format: Book
Language: Czech
Published: Praha : Grada, 2002
Edition: 1. vyd.
Series: Manažer
Subjects:
ISBN: 8024702045
Physical Description: 217 s. ; 23 cm

Cover

Table of contents

LEADER 03002nam a2200577 a 4500
001 25577
003 CZ ZlUTB
005 20190825234903.0
007 ta
008 020927s2002 xr e 000 0 cze
015 |a cnb001176947 
020 |a 8024702045  |q (brož.) 
035 |a (OCoLC)51187108 
040 |a ABA001  |b cze 
041 1 |a cze  |h fre 
072 7 |a 658  |x Řízení a správa podniku  |2 Konspekt  |9 4 
080 |a 658.8  |2 MRF 
080 |a 658.8:005.32  |2 MRF 
080 |a 659.144.1  |2 MRF 
080 |a 316.776.33  |2 MRF 
080 |a (035)  |2 MRF 
100 1 |a Caron, Nicolas,  |d 1964-  |7 xx0002474  |4 aut 
245 1 0 |a Prodej problémovým zákazníkům :  |b klíč k vyjednávání a přesvědčování /  |c Nicolas Caron 
250 |a 1. vyd. 
260 |a Praha :  |b Grada,  |c 2002 
300 |a 217 s. ;  |c 23 cm 
490 1 |a Manažer 
500 |a Přeloženo z francouzštiny 
504 |a Obsahuje bibliografii 
520 |a Osvojení osmi technik (upevnit vztah, přizpůsobit svoji strategii jednání, připravit svůj prodej dobrou diagnostikou, ovlivnit svého zákazníka, překonat námitky, prodat svoji cenu, protlačit uzavření, odstranit spory) napomáhá zdokonalování vlastních schopností prodejce. Shrnutí základních principů pro úspěšné vyjednávání a přesvědčování problémových zákazníků. 
520 |a Příručka přibližuje efektivní metody i nástroje v oblasti technik prodeje a vedení obchodních týmů. 
650 0 7 |a prodej  |7 ph115885  |2 czenas 
650 0 7 |a psychologie prodeje  |7 ph119528  |2 czenas 
650 0 7 |a obchodní jednání  |7 ph123553  |2 czenas 
650 0 7 |a persuaze  |7 ph124053  |2 czenas 
650 0 9 |a selling  |2 eczenas 
650 0 9 |a psychology of selling  |2 eczenas 
650 0 9 |a negotiation in business  |2 eczenas 
650 0 9 |a persuasion  |2 eczenas 
655 7 |a příručky  |7 fd133209  |2 czenas 
655 9 |a handbooks, manuals, etc  |2 eczenas 
765 0 |t Vendre aux clients difficiles  |9 Česky 
830 0 |a Manažer 
910 |a ZLD002 
992 |a BK  |b SK  |d 60 
999 |c 25577  |d 25577 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 6588CARONN  |7 0  |8 BOOK  |9 50043  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 006  |d 2006-07-29  |l 18  |o 658.8/CARON,N.  |p 420010077395  |r 2019-08-25  |v 257.00  |w 2019-08-25  |x N:nákup - dotace KFMZ 2002  |x 20100831  |y 04 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 6588CARONN  |7 0  |8 BOOK  |9 50044  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 006  |d 2006-07-29  |l 20  |o 658.8/CARON,N.  |p 420010077396  |r 2019-08-25  |v 257.00  |w 2019-08-25  |x N:nákup - dotace KFMZ 2002  |x 20100831  |y 04 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 6588CARONN  |7 0  |8 BOOK  |9 50045  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 006  |d 2006-07-29  |l 3  |m 5  |o 658.8/CARON,N.  |p 420010077397  |r 2020-06-29  |s 2020-02-01  |v 257.00  |w 2019-08-25  |x N:nákup - dotace KFMZ 2002  |x 20100831  |y 04 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 6588CARONN  |7 0  |8 BOOK  |9 50047  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 006  |d 2006-07-29  |l 22  |o 658.8/CARON,N.  |p 420010078535  |r 2023-02-23  |s 2023-02-15  |v 257.00  |w 2019-08-25  |x N:nákup  |x 20100831  |y 04 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 6588CARONN  |7 0  |8 BOOK  |9 50048  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 034  |d 2006-07-29  |o 658.8/CARON,N.  |p 420010096229  |r 2019-08-25  |v 257.00  |w 2019-08-25  |x N:nákup  |x 20100920  |y 09