Prodej problémovým zákazníkům : klíč k vyjednávání a přesvědčování

Osvojení osmi technik (upevnit vztah, přizpůsobit svoji strategii jednání, připravit svůj prodej dobrou diagnostikou, ovlivnit svého zákazníka, překonat námitky, prodat svoji cenu, protlačit uzavření, odstranit spory) napomáhá zdokonalování vlastních schopností prodejce. Shrnutí základních principů...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Caron, Nicolas, 1964- (Author)
Format: Book
Language: Czech
Published: Praha : Grada, 2002
Edition: 1. vyd.
Series: Manažer
Subjects:
ISBN: 8024702045
Physical Description: 217 s. ; 23 cm

Cover

Table of contents

Description
Summary: Osvojení osmi technik (upevnit vztah, přizpůsobit svoji strategii jednání, připravit svůj prodej dobrou diagnostikou, ovlivnit svého zákazníka, překonat námitky, prodat svoji cenu, protlačit uzavření, odstranit spory) napomáhá zdokonalování vlastních schopností prodejce. Shrnutí základních principů pro úspěšné vyjednávání a přesvědčování problémových zákazníků.
Příručka přibližuje efektivní metody i nástroje v oblasti technik prodeje a vedení obchodních týmů.
Item Description: Přeloženo z francouzštiny
Bibliography: Obsahuje bibliografii
ISBN: 8024702045