%0 Book %E Průcha, Jan, 1934- %I Svoboda %D 1975 %C Praha %G Czech %B Sociologická knižnice %T Masová komunikace a propaganda %7 1. vyd. %X Obsah: J. Průcha: K problémům výzkumu masové komunikace; J.A. Šerkovin: Prostředky masové komunikace a jejich úloha v životě společnosti; R.A. Boreckij: Žurnalistická informace a společenské řízení; V.S. Chelemendik: Problémysoučinnosti prostředků masové propagandy (noviny, rozhlas, televize); G.I. Chmara: Tisk v systému masové komunikace; A.G. Mendělejev: Masový týdeník a jeho čtenář (konkrétní sociologický výzkum); E.I. Pronin: Informace a čtenářskýzájem; J.V. Voroncov: Televize v systému masové komunikace; V.Z. Kogan: Některé problémy interakce producenta a konzumenta sociální informace; V.V. Bojko: O dvou přístupech k efektivnosti masové komunikace v amerických a anglickýchvýzkumech; A.A. Leonťjev: K psychologii verbálního ovlivňování; A.F. Volovik, P.B. Něvelskij: Podmínky zapamatování jazykových prvků při názorné agitaci; T.M. Dridzeová: Jazyk informace a jazyk příjemce jako faktoryB.Ch. Bgažnokov: Individuálně a sociálně orientovaná jazyková komunikace; E.F. Tarasov: Soc. inter