Interkulturelles Marketing

Saved in:
Bibliographic Details
Main Authors: Müller, Stefan, 1967- (Author), Gelbrich, Katja (Author)
Format: Book
Language: German
Published: München : Verlag Franz Vahlen, c2004
Series: Vahlens Handbücher der Wirtschafts- und Sozialwissenschaften
Subjects:
ISBN: 3800620480
Physical Description: xxix, 995 s. : il. ; 23 cm

Cover

Table of contents

LEADER 01466nam a22003737a 4500
001 23390
003 CZ ZlUTB
005 20190825234504.0
008 060602s2004 gw |||||r|||||001|0|ger|d
020 |a 3800620480  |q (váz.) 
040 |a ZLD002  |b cze  |c ZLD002 
072 7 |a 339  |x Obchod  |2 Konspekt  |9 4 
080 |a 005:316.72/.75  |2 MRF 
080 |a 316.772.4  |2 MRF 
080 |a 339.138  |2 MRF 
080 |a 658.8:339.564  |2 MRF 
080 |a (035)  |2 MRF 
100 1 |a Müller, Stefan,  |d 1967-  |7 jn20000604125  |4 aut 
245 1 0 |a Interkulturelles Marketing /  |c von Stefan Müller und Katja Gelbrich 
260 |a München :  |b Verlag Franz Vahlen,  |c c2004 
300 |a xxix, 995 s. :  |b il. ;  |c 23 cm 
490 1 |a Vahlens Handbücher der Wirtschafts- und Sozialwissenschaften 
504 |a Obsahuje bibliografické odkazy a rejstříky 
650 0 7 |a interkulturní management  |7 ph203879  |2 czenas 
650 0 7 |a interkulturní komunikace  |7 ph121149  |2 czenas 
650 0 7 |a marketing  |7 ph115227  |2 czenas 
650 0 7 |a mezinárodní marketing  |7 ph122808  |2 czenas 
655 7 |a příručky  |7 fd133209  |2 czenas 
700 1 |a Gelbrich, Katja  |4 aut 
830 0 |a Vahlens Handbücher der Wirtschafts- und Sozialwissenschaften 
910 |a ZLD002 
992 |a BK  |b SK  |d 1 
999 |c 23390  |d 23390 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 339138MÜLLERS  |7 0  |8 BOOK  |9 43052  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 005  |d 2006-07-29  |l 1  |o 339.138/MÜLLER,S.  |p 420010100843  |r 2019-08-25  |v 1104.00  |w 2019-08-25  |x N:nákup - převod Světlík;  |x 20100831  |y 01