Firemní kultura a lidské zdroje

Po několika definicích termínu "firemní kultura" seznamuje kniha s typologií firemní kultury (např. kultura prodeje), se zásadami jejího formování a s jejím vztahem k personálnímu managementu. Zvláštní kapitola je věnována firemní kultuře učící se organizace. V ní je uvedeno "Jedenáct...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author Šigut, Zdeněk, 1956- (Author)
Format Book
LanguageCzech
Published Praha : ASPI, 2004
EditionVyd. 1.
SeriesLidské zdroje
Subjects
ISBN8073570467
Physical Description87 s. : il. ; 21 cm

Cover

More Information
Summary:Po několika definicích termínu "firemní kultura" seznamuje kniha s typologií firemní kultury (např. kultura prodeje), se zásadami jejího formování a s jejím vztahem k personálnímu managementu. Zvláštní kapitola je věnována firemní kultuře učící se organizace. V ní je uvedeno "Jedenáct charakteristik učící se organizace EU" (s. 59-61) a vysvětlen význam podnikových školení pro posílení firemní kultury. Závěr publikace tvoří náměty a doporučení pro praxi firemní kultury. - Přehled literatury, předmětový rejstřík.
Pojem firemní kultura, její formování, její vliv na personální management a její význam pro dobré fungování podniku.
Bibliography:Obsahuje bibliografii a rejstřík
ISBN:8073570467
Physical Description:87 s. : il. ; 21 cm