Firemní kultura a lidské zdroje

Po několika definicích termínu "firemní kultura" seznamuje kniha s typologií firemní kultury (např. kultura prodeje), se zásadami jejího formování a s jejím vztahem k personálnímu managementu. Zvláštní kapitola je věnována firemní kultuře učící se organizace. V ní je uvedeno "Jedenáct...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Šigut, Zdeněk, 1956- (Author)
Format: Book
Language: Czech
Published: Praha : ASPI, 2004
Edition: Vyd. 1.
Series: Lidské zdroje
Subjects:
ISBN: 8073570467
Physical Description: 87 s. : il. ; 21 cm

Cover

Table of contents

Description
Summary: Po několika definicích termínu "firemní kultura" seznamuje kniha s typologií firemní kultury (např. kultura prodeje), se zásadami jejího formování a s jejím vztahem k personálnímu managementu. Zvláštní kapitola je věnována firemní kultuře učící se organizace. V ní je uvedeno "Jedenáct charakteristik učící se organizace EU" (s. 59-61) a vysvětlen význam podnikových školení pro posílení firemní kultury. Závěr publikace tvoří náměty a doporučení pro praxi firemní kultury. - Přehled literatury, předmětový rejstřík.
Pojem firemní kultura, její formování, její vliv na personální management a její význam pro dobré fungování podniku.
Bibliography: Obsahuje bibliografii a rejstřík
ISBN: 8073570467