|
|
|
|
LEADER |
01962cam a2200529 a 4500 |
001 |
22328 |
003 |
CZ ZlUTB |
005 |
20190825234308.0 |
007 |
ta |
008 |
090211s2004 xr 000 0 cze |
020 |
|
|
|a 808647125X
|q (brož.)
|
040 |
|
|
|a ABD001
|b cze
|d ZLD002
|
041 |
1 |
|
|a cze
|h eng
|
072 |
|
7 |
|a 3
|x Společenské vědy
|2 Konspekt
|9 18
|
080 |
|
|
|a 159.955:168.4
|2 MRF
|
080 |
|
|
|a 159.956.2
|2 MRF
|
080 |
|
|
|a 303.622
|2 MRF
|
080 |
|
|
|a 159.955
|2 MRF
|
080 |
|
|
|a 159.9.07
|2 MRF
|
080 |
|
|
|a (035)
|2 MRF
|
100 |
1 |
|
|a Epstein, Seymour,
|d 1924-
|7 utb2014835127
|4 aut
|
245 |
1 |
0 |
|a Dotazník konstruktivního myšlení - CTI :
|b příručka /
|c Seymour Epstein; první české vydání přeložil a upravil Karel Balcar
|
246 |
1 |
3 |
|a CTI dotazník konstruktivního myšlení
|
250 |
|
|
|a 1. vyd.
|
260 |
|
|
|a Praha :
|b Testcentrum,
|c 2004
|
300 |
|
|
|a 56 s. :
|b il. ;
|c 29 cm
|
500 |
|
|
|a Přeloženo z angličtiny
|
504 |
|
|
|a Obsahuje bibliografii
|
650 |
0 |
7 |
|a systémové myšlení
|7 ph228432
|2 czenas
|
650 |
0 |
7 |
|a dotazníky
|7 ph255085
|2 czenas
|
650 |
0 |
7 |
|a inteligence (schopnost)
|7 ph121140
|2 czenas
|
650 |
0 |
7 |
|a myšlení
|7 ph115391
|2 czenas
|
650 |
0 |
7 |
|a psychologický výzkum
|7 ph124806
|2 czenas
|
650 |
0 |
9 |
|a system thinking
|2 eczenas
|
650 |
0 |
9 |
|a questionnaires
|2 eczenas
|
650 |
0 |
9 |
|a intelligence
|2 eczenas
|
650 |
0 |
9 |
|a thought and thinking
|2 eczenas
|
650 |
0 |
9 |
|a psychological research
|2 eczenas
|
655 |
|
7 |
|a příručky
|7 fd133209
|2 czenas
|
655 |
|
9 |
|a handbooks, manuals, etc
|2 eczenas
|
700 |
1 |
|
|a Balcar, Karel,
|d 1939-
|7 jn19981228023
|4 trl
|
765 |
0 |
|
|t Psychological assessment resources
|9 Česky
|
910 |
|
|
|a ZLD002
|
992 |
|
|
|a BK
|b SK
|
998 |
|
|
|a 003757924
|
999 |
|
|
|c 22328
|d 22328
|
952 |
|
|
|0 0
|1 0
|4 0
|6 303EPSTEINS
|7 0
|8 BOOK
|9 39859
|a UTBZL
|b UTBZL
|c 030
|d 2006-07-29
|l 2
|o 303/EPSTEIN,S.
|p 420010098413
|r 2022-10-07
|s 2022-09-07
|v 750.00
|w 2019-08-25
|x N:nákup; převod z FAME Mikuláštík 22.8.2014;
|x 20100430
|y 05
|