catalog k.utb
Toggle navigation
čeština
Log Out
Login
TBU Catalog
e-resources
E-THESES
All Fields
Title
Author
Subject
ISBN/ISSN
Tag
Find
Advanced Search
Skip to content
Skip to footer
Back to Homepage
Category management a jeho apl...
Description
Category management a jeho aplikace ve firmě OLMA a.s. bakalářská práce
Saved in:
Bibliographic Details
Main Author:
Juřenová, Michaela
(Dissertant)
Other Authors:
Chovancová, Miloslava, 1952-
(Thesis advisor)
Format:
Manuscript
Language:
Czech
Published:
2004
Subjects:
OLMA (Olomouc, Česko)
category management
mlékařství
průzkum trhu
segmentace trhu
bakalářská práce
Physical Description:
57 l., [10] l. příl. : il.
Cover
Holdings
More Information
Staff View
Description
Save to List
Cite this
Export Record
Export to CitacePRO
Export to RefWorks
Export to EndNoteWeb
Export to EndNote
Export to BibTeX
Email this
Similar Items
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Projekt výběru tržního segmentu společnosti TREE, spol.s r.o. diplomová práce
by: Dlouhý, Jiří
Published: (2004)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Projekt zavádění nové výrobkové řady firmy Mlékárna Kunín, a.s. na český a zahraniční trh
by: Valová, Markéta
Published: (2003)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Segmentujeme spotřební trhy
by: Koudelka, Jan
Published: (2005)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Segmentation and positioning for strategic marketing decisions
by: Myers, James H.
Published: (1996)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Zvyšování kvality produktů ve sféře bankovních služeb na základě marketingového průzkumu trhu diplomová práce
by: Kučerová, Petra
Published: (1998)
×
Loading...