Analýza využívání nástrojů marketingového mixu v a.s. OTIS Břeclav bakalářská práce

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Doleželová, Pavla (Dissertant)
Other Authors: Pešák, Alexander (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: Zlín : FaME VUT, 1999
Subjects:
Physical Description: 67 s., příl.

Cover

LEADER 01120ctm a22002897a 4500
001 21090
003 CZ ZlUTB
005 20190825234100.0
008 011001s1999^ xr ||||| ||||| |||||cze|d
040 |a ZLD002  |b cze  |c ZLD002  |d ZLD002 
072 7 |a 658  |x Řízení a správa podniku  |2 Konspekt  |9 4 
080 |a 339.138  |2 v 
080 |a 658.8  |2 v 
100 1 |a Doleželová, Pavla  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza využívání nástrojů marketingového mixu v a.s. OTIS Břeclav  |h [rukopis] :  |b bakalářská práce /  |c Pavla Doleželová ; [vedoucí práce ] 
260 |a Zlín :  |b FaME VUT,  |c 1999 
300 |a 67 s., příl. 
650 0 4 |a FAME VUT Zlín 
650 0 4 |a OTIS (Břeclav, Česko) 
650 0 4 |a MARKETING 
650 0 4 |a marketingový mix 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Pešák, Alexander  |4 ths 
710 2 |a Vysoké učení technické v Brně.  |b Fakulta managementu a ekonomiky ve Zlíně  |4 dgg 
992 |a DS 
999 |c 21090  |d 21090 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 D1999DOLEŽELOVÁP  |7 1  |8 MANUS  |9 36633  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 001  |d 2006-07-29  |i 4685/D  |o D1999/DOLEŽELOVÁ,P.  |p 420019004685  |r 2019-08-25  |w 2019-08-25  |x 20100831  |y 10