80s : all-American ads

Saved in:
Bibliographic Details
Other Authors: Heimann, Jim, 1948- (Editor), Heller, Steven, 1950- (Writer of accompanying material)
Format: Book
Language: English
Published: Köln : Taschen, c2005
Subjects:
ISBN: 3822838330
Physical Description: 607 s. : il. (převážně barev.), portréty ; 26 cm

Cover

Table of contents

LEADER 01728cam a2200433 a 4500
001 21051
003 CZ ZlUTB
005 20190825234056.0
007 ta
008 060306s2005 gw a r 001 0 eng d
020 |a 3822838330  |q (váz.) 
040 |a ZLD002  |b cze  |c ZLD002  |d ZLD002 
041 1 |a eng  |b fre  |b jpn  |b ger  |b spa 
043 |a n-us--- 
045 |a x8x9 
072 7 |a 659  |x Reklama. Public relations. Média  |2 Konspekt  |9 4 
080 |a 659.1  |2 MRF 
080 |a 659.1(091)  |2 MRF 
080 |a (73)  |2 MRF 
080 |a (084.11)  |2 MRF 
245 0 0 |a 80s :  |b all-American ads /  |c edited by Jim Heimann ; with an introduction by Steven Heller 
246 3 3 |a All-American ads 
260 |a Köln :  |b Taschen,  |c c2005 
300 |a 607 s. :  |b il. (převážně barev.), portréty ;  |c 26 cm 
500 |a Obsahuje rejstřík 
546 |a Souběžný text v angličtině, němčině, francouzštině, španělštině a japonštině 
655 7 |a obrazové publikace  |7 fd132947  |2 czenas 
655 9 |a pictorial works  |2 eczenas 
648 7 |a 1981-1990  |7 ch460586  |2 czenas 
650 0 7 |a reklama a propagace  |7 ph116035  |z Spojené státy americké  |y 1981-1990  |2 czenas 
650 0 7 |a dějiny reklamy  |7 ph553624  |z Spojené státy americké  |y 1981-1990  |2 czenas 
650 0 9 |a advertising  |z United States  |y 1981-1990  |2 eczenas 
650 0 9 |a history of advertising  |z United States  |y 1981-1990  |2 eczenas 
700 1 |a Heimann, Jim,  |d 1948-  |7 pag2006371390  |4 edt 
700 1 |a Heller, Steven,  |d 1950-  |7 pag2006371391  |4 wam 
910 |a ZLD002 
992 |a BK  |b SK 
999 |c 21051  |d 21051 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 659ALLAMERICAN  |7 0  |8 BOOK  |9 36502  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 034  |d 2006-07-29  |o 659/ALL-AMERICAN  |p 420010098861  |r 2019-08-25  |v 999.00  |w 2019-08-25  |x N:nákup  |x 20100920  |y 09